۲ رشته تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان سمنان اضافه می‌شود

سمنان- ایرنا- سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان سمنان سطح بالایی دارد، اما باید سال آینده حداقل ۲ دانشیار و ۲ رشته تحصیلی به آن اضافه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضامراد صحرایی روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی در پردیس شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان سمنان گفت: تا پایان سال آینده، دست‌کم ۱۰ عضو هیات علمی به دانشگاه فرهنگیان سمنان اضافه شود.

وی با اشاره به افزودن ۳۲ هکتار زمین برای توسعه جامع دانشگاه فرهنگیان سمنان افزود: امید است ساختمان اداره کل آموزش و پرو ش به مدت ۵ سال در اختیار دانشگاه قرار بگیرد تا ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در طول ۵ و نیم ماه گذشته، ۴۰۰ هزار مترمربع به فضای دانشگاه‌های فرهنگیان کشور اضافه شده است ولی در سمنان هنوز این اتفاق نیفتاده است.

صحرایی گفت: با توجه به اینکه بودجه مورد نیاز و پیمانکار طرح سالن ورزشی این دانشگاه تامین و مشخص است، این طرح پیش از آغاز سال تحصیلی آینده افتتاح شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: اداره کل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان سمنان همواره یاری کننده دانشگاه فرهنگیان بوده و لازم است اکنون نیز ۱۰ رایانه که نیاز فوری این دانشگاه در سمنان است را تامین کند، زیرا حتی اتاق مدیر گروه رایانه ندارد و این در شان دانشگاه فرهنگیان نیست.

صحرایی بیان کرد: سالن ورزشی، پس از افتتاح نیازمند تجهیزات به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است. نیمی از این مبلغ را دانشگاه فرهنگیان می‌پردازد و نیمی دیگر را اداره کل ورزش و جوانان تامین کند.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان سمنان از نظر وضعیت کلی فضای ارتباطی در ساختمان‌ها مناسب است ولی فضای سبز این دانشگاه مطلوب نیست و لازم است با کمک شهرداری سمنان بهبود یابد.

صحرایی ابراز داشت: در زمینه دیوار نوشته‌ها و پیام‌ها دقت و تلاش بیشتری شود که فضای دانشگاه بیش از پیش حال و هوای تربیت معلم داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت فضای دانشگاه فرهنگیان سمنان مناسب است افزود: استفاده از معماری ایرانی در ساختمان‌های دانشگاه اهمیت زیادی دارد.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: فضای اداری دانشگاه فرهنگیان سمنان مناسب نیست در حالی که جزوی از محیط آموزشی است و بهبود آن اولویت دارد.

صحرایی بیان کرد: اتاق اساتید دانشگاه فضای ‌کوچکی است و برای جذب استاد بیشتر باید ارتقاء یابد.

وی افزود: در سالن اجتماعات دانشگاه، سیستم صوتی اشکال دارد در حالی که به راحتی برطرف می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: نیروی انسانی دانشگاه فرهنگیان سمنان کم است و اگر ۲۴ ساعته کار کنند باز هم پاسخگوی نیازها نیست.

امروز با حضور صحرایی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور و عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سالن ورزشی دانشگاه فرهنگیان سمنان در زمینی به زیربنای یک هزار مترمربع و با اعتبار حدود پنج میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی کلنگ‌زنی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha