۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84925219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: خون شهدا ملت ایران را برای ادامه مسیر انقلاب مصمم‌تر می‌کند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: دشمنان این نظام و انقلاب بدانتد ذره دره خون شهدایی که بر روی زمین ریخته می‌شود، هر روز ملت ایران را برای ادامه مسیر نورانی انقلاب اسلامی مصمم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید "علی نظری" در جمع خبرنگاران گفت: در پی ناآرامی‌های اخیر کشور و به تبع آن ملایر، در برخی روزها شاهد حضور و حاشیه‌سازی برخی عناصر آشوب‌طلب بودیم.

وی اظهار داشت: با حضور حماسی و ارزشمند همه نیروهای مدافع امنیت، نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج)، دستگاه قضایی و از همه مهمتر مردم، تا امروز شاهد امنیت بسیار خوبی در شهرستان ملایر بودیم.

فرماندار ویژه ملایر افزود: روز گذشته /چهارشنبه/ فراخوان‌های متعددی از طرف ضد انقلاب خارجی، عناصر سلطنت‌طلب و منافقان صادر شد.

اسماعیلی گفت: در این راستا روز گذشته اوضاع ملایر با امنیت قابل قبولی مدیریت شد تا ساعات پایانی روز که خبری واصل شد مبنی اینکه عده‌ای از عناصر بدنام، شرور و اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم در حال ایجاد رعب و وحشت هستند و در برخی از نقاط حاشیه شهر تردد دارند.

به گفته وی پس از واصل شدن این خبر، تیم مشترکی از نیروهای انتظامی و سپاه به منطقه اعزام شدند که در لحظه برخورد یکی از اشرار در صندلی عقب خودرو مخفی و مسلح بود و از فاصله بسیار نزدیکی به پاسدار "علی نظری" شلیک کرد و پس از درگیری نیروهای نظامی و انتظامی با اراذل و اوباش، تعدادی از محل متواری شدند.

معاون استاندار همدان ادامه داد: در همان لحظه نخست پاسدار نظری به شهادت رسید که این شهادت ارزشمند را به مردم شهیدپرور ملایر و خانواده، همسر و تنها فرزند این شهید والامقام تبریک و تسلیت می‌گوییم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ما این حق را برای پیگیری قاطعانه و برخورد با قاتلان و اراذل و اوباش، برای مردم ملایر محفوظ می‌دانیم و از همان دقایق اولیه پیگیری موضوع در دستور کار شورای تامین شهرستان قرار گرفت.

به گفته وی قاتلان و مجرمان فعال در این صحنه با پیگیری‌های دستگاه‌های مختلف قضایی و انتظامی دستگیر شدند و در حال انتقال به شهرستان هستند.

فرماندار ویژه ملایر خطاب به همه اراذل و اوباش و همه کسانی که به دنبال بر هم زدن امنیت مردم ملایر هستند، تاکید کرد: باید بدانید که مردم ملایر از این خون‌ها نمی‌ترسند، این خون‌ها ما را زنده‌تر می‌کند.

اسماعیلی گفت: خون مطهر شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، ما را در ادامه این مسیر انقلاب و شهدا مصمم‌تر می‌کند و هر روزی که از انقلاب می‌گذرد، به حقانیت مسیری که امام راحل ترسیم کرد، بیشتر باور پیدا می‌کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان، اراذل و اوباش و اشرار اثبات این مطلب را در تشییع هزاران نفری شهید نظری خواهند دید.

اسماعیلی یادآور شد: فتنه‌گری شما به جایی نخواهید رسید و تا ابد ملایر، شهر ولایت و انقلاب و شهر شهیدان باقی خواهد ماند.

به گزارش ایرنا؛ سروان «علی نظری» از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت جامعه به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha