دایی شهید چاکسری: دشمن با ترور ناجوانمردانه به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است

ساری-ایرنا- دایی شهید هادی چاکسری از شهدای حادثه تروریستی پنج شنبه شب آمل گفت: دشمن با ترور ناجوانمردانه به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه است.

امیر صدر نژاد روز جمعه در گفت و گویی با اشاره به روحیه انقلابی و مذهبی شهید هادی چاکسری افزود: او عضو فعال هیات مذهبی عاشقان حضرت علی اصغر(ع) بود و تفریح او بجز درس خواندن و کار کردن، حضور در این هیات مذهبی بود که به عنوان مسوول تبلیغات در این هیات فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه او دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته عمران بود گفت: شهید چاکسری یک چهره مذهبی بود که از ۲ سال قبل از اینکه نماز خواندن به وی واجب شود یک نماز قضا نداشت.

دایی شهید چاکسری یادآور شد: او اصلا اهل دعوا نبود و در همه دوران زندگی حتی با یک نفر درگیری لفظی نداشت و نمی دانم دشمن چرا ناجوانمردانه او را ترور کرد.

صدرنژاد بیان کرد: شهید چاکسری شامگاه پنج شنبه برای خرید دارو به داروخانه مراجعه کرد که در راه برگشت ناجوانمردانه ترور شد؛ دشمن با ترور به دنبال ناامنی است.

به گزارش ایرنا، هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲، از نیروهای بسیج مردمی، شامگاه پنج شنبه در حمله تروریستی در شهرآمل به شهادت رسیدند.

آیین تشییع و تدفین این شهدا هفتم آبان‌ماه از میدان قائم آمل تا حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha