۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1107
کد خبر: 84926466
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پاسپورت‌های اسپانیایی ناجی رئال‌مادرید شدند

۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۲
کد خبر: 84926466
پاسپورت‌های اسپانیایی ناجی رئال‌مادرید شدند

تهران- ایرنا- رودریگو و ادر میلیتائو، پاسپورت اسپانیایی دریافت کردند تا مسیر رئال‌مادرید برای خرید بازیکنانی با پاسپورت غیراروپایی هموار شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس قانون فوتبال اروپا، هر تیم اجازه دارد که فقط سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی داشته باشد که این موضوع رئال‌مادرید را با مشکل روبه‌رو کرده بود. زیرا میلیتائو، وینیسیوس و رودریگو این سه سهمیه را پرکرده بودند؛ بدین ترتیب تاک کوبو و رینیر که قرضی‌های رئال هستند هم جایی در تیم در فصل آینده نداشتند.

تابستان گذشته هم رئال‌مادرید به گابریل ژسوس مهاجم سیتی که به آرسنال رفت، علاقه‌مند بود تا ترکیب خود را تکمیل کند؛ اما این عملیات هم به دلیل پاسپورت‌ها امکان‌پذیر نبود.

حال رودریگو گوئس و ادر میلیتائو دو برزیلی دیگر رئال نیز همچون وینیسیوس پاسپورت اسپانیایی گرفتند و هر سه سهمیه پاسپورت غیراروپایی در رئال‌مادرید خالی است. فرصتی که به رئال‌ اجازه می‌دهد با خیال راحت به سراغ غیراروپایی‌ها برود.

این ملی شدن‌ها برای رئال‌مادرید چه معنایی دارد؟

با ملی شدن این بازیکنان، رئال‌مادرید می‌تواند هرآنچه را که می‌خواهد در بازار امضا کند. آنها ابتدا اندریک برزیلی را مدنظر قرار داده‌اند و بنا به نوشته رسانه‌ها، رئال‌مادرید به‌زودی رسماً به پالمیراس پیشنهادی ارائه می‌دهد تا این مهاجم متولد سال ۲۰۰۶ را استخدام کند. باتوجه‌به قوانین، اندریک تا سال ۲۰۲۴ نمی‌تواند برای باشگاه‌های اروپایی بازی کند؛ اما رئال‌مادرید قصد دارد همان نقشه‌ای که برای وینیسیوس اجرا کرد را اینجا هم استفاده کند: «الان قرارداد ببند، بعداً به مادرید بیا!»

رینیر یکی دیگر از بازیکنان موردعلاقه کهکشانی‌ها است که پس از نقل و انتقالات در دورتموند و جیرونا می‌تواند فصل آینده در مادرید بماند و بعید نیست سال آینده در ترکیب اصلی قرار گیرد.

بازیکن دیگری که می‌تواند رویای یک فرصت در مادرید را داشته باشد، تاک کوبو است. برای ژاپنی‌ها بازی در مادرید یک مأموریت غیرممکن بود، زیرا او نمی‌تواند به ملیت دوگانه دسترسی پیدا کند. اکنون، با داشتن سه مکان رایگان، احمقانه نیست که فکر کنیم تاک می‌تواند اولین ژاپنی باشد که در لالیگا لباس سفید می‌پوشد.

جو بلینگهام هم یکی دیگر از بازیکنان موردعلاقه رئال‌مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha