۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 3126
کد خبر: 84927560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سطح فناوری‌ها در ایران همتراز با اروپا است

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبر: 84927560
سطح فناوری‌ها در ایران همتراز با اروپا است

مشهد – ایرنا - مدیر عامل یک شرکت اروپایی در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: طبق بررسی‌های انجام شده سطح فناوری‌ها در ایران همتراز با کشورهای اروپایی است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی، "سالواتور گریمدو" مدیر عامل شرکت  IITA consultancy و متخصص کسب و کار و فناوری در این بازدید افزود: با توجه به ظرفیت‌های بسیار پارک علم و فناوری خراسان رضوی جای کار و همکاری وجود دارد و می‌بایست این ظرفیت تبدیل به یک تعامل گسترده بین‌المللی شود.

در این نشست که با حضور شرکای اروپایی مرکز بین‌المللی سازی کسب و کارهای دانش بنیان و رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، ظرفیت‌های فناوری و نوآوری این پارک معرفی شد.

 رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز در این بازدید گفت: ظرفیت‌های بین‌المللی‌سازی برای شرکت‌های فناور و دانش بنیان زیر مجموعه پارک و ظرفیت‌هایی که برای ورود به بازارهای اروپایی در حوزه فناوری به وجود از اولویت های جدید این پارک است.

دکتر مسعود میرزایی افزود: مقرر شد با همراهی و حمایت‌های پارک علم و فناوری خراسان رضوی این‌ ظرفیت‌ها برای شرکت‌های تحت پوشش این مجموعه به صورت ویژه استفاده شود.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به برنامه نمایشگاه فناوری در اسفندماه امسال، پارک علم و فناوری به عنوان حامی اصلی در کنار این‌ رویداد بین‌المللی حضور خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha