استاندار چهارمحال و بختیاری:اقدامات دولت سیزدهم نیازمند اطلاع‌رسانی جهادی است

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دولت سیزدهم اقدامات جهادی و بزرگی در استان و کشور شکل گرفته که برای امیدآفرینی در جامعه و مقابله با جنگ ادراکی دشمن باید این اقدامات را به صورت گسترده و جهادی اطلاع‌رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری روز یکشنبه در نشست شورای روابط‌عمومی‌های این استان افزود: در این دولت که یک سال از عمر آن می‌گذرد کارهای بزرگی انجام شده است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در هفته دولت به خوبی گواه این اقدامات سازنده و جهادی است.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ریل‌گذاری درستی در کشور انجام شده است و بی‌شک در ادامه نیز کارهای بزرگتری در کشور شاهد خواهیم بود.

حیدری بررسی مشکلات مردم از نزدیک را از مهمترین ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: در طول یکسال گذشته هیات دولت به ۳۱ استان کشور سفر کرد و در بین مردم حضور پیدا کرد و گره‌های کوری که سال‌ها بسته مانده بود را باز کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: عضویت در سازمان شانگهای چین، توفیق در مجامع بین‌المللی، گسترش خدمات اجتماعی و رسیدگی به امور مردم محروم و توسعه‌نیافته تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

حیدری افزود: به طور مثال رییس‌جمهور در سفر به استان دغدغه‌های یک بانوی کوهرنگی در لبد بازفت را شنید و مشکلات وی را ظرف مدت یک ماه برطرف کرد، یا آبرسانی طرح غدیر خوزستان که با همت مسوولان و کارشناسان در کمتر از ۱۰ ماه اجرا شد و یا آبرسانی به شهرکرد که با کار جهادی بحران تامین آب مردم برطرف شد، همه این اقدامات می‌تواند سوژه خوبی برای اطلاع‌رسانی و تبیین اقدامات دولت باشد.

وی با تاکید بر اینکه با امکانات موجود هم می‌توان اطلاع‌رسانی مطلوب و جهادی داشت، اظهار داشت: هرچند باید امکانات و تجهیزات موردنیاز را برای اطلاع‌رسانی تامین کرد اما با همین تجهیزات موجود هم می‌توان کار جهادی و بزرگ انجام داد.

چالش تامین آب استان به همت دولت سیزدهم برطرف شد

استاندار چهارمحال و بختیاری مهمترین چالش این استان را تامین آب عنوان کرد و گفت: به همت دولت سیزدهم از این چالش نه با جنجال‌های دروغین بلکه با تدبیر و کار جهادی عبور کردیم و طرحی که ۱۸ سال معطل مانده بود اکنون تکمیل و به طور آزمایشی وارد مدار شده است.

حیدری افزود: همچنین با اقدامات پیشگیرانه، بحران‌های شکل گرفته در استان از جمله سیل را مهار کرده و کمترین آسیب را متحمل شدیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به کارگاه فعال تبدیل شده است، تصریح کرد: از طرح‌های آبرسانی گرفته تا کشاورزی گلخانه‌ای، راهسازی، مسکن‌سازی و محرومیت‌زدایی استان را فعال و پویا کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اعتباراتی که در سفر رییس‌جمهور برای استان تصویب شد، در تاریخ کشور بی‌سابقه بوده است و اعتبارات تخصیص یافته به استان در نیمه نخست امسال ۲ برابر اعتبارات مدت مشابه سال گذشته است.

دغدغه امروز مسوولان کار جهادی است

حیدری مبارزه با فساد و تخلفات را از دیگر موفقیت‌های دولت در استان دانست و گفت: در این دولت دغدغه مسوولان کار جهادی است و نه قوم‌گرایی و زد و بند.

وی در ادامه به هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: حمله تروریستی به زائران حرم شاهچراغ، جدیدترین اقدام دشمن علیه مردم و نظام اسلامی است که خروش مردم علیه استکبار جهانی این پیام را به دشمن منتقل کرد که همانگونه که نهضت عاشورا خاموش نشده است در مبارزه با نظام اسلامی هم راه به جایی نمی‌بردند و ملت نسبت به اقدامات دشمن آگاه و هوشیار است.

وی خاطرنشان کرد: مردم استان همگام با ملت همیشه در صحنه کشور در ۱۳ آبان بار دیگر عظمت خود را به دشمن نشان می‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین به اقدامات جنایتکارانه منافقان نیز اشاره کرد و گفت: منافقان، جنایت‌کارانی هستند که فرزندان کشور را به خاک و خون کشیدند و جنایتی بدتر از داعش مرتکب شدند اما حالا رنگ عوض کردند و خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند این در حالیست که خباثت منافقان در حافظه تاریخی مردم حک شده و فراموش نمی‌شود.

حیدری افزود: روزی دشمن قصد داشت که خاک کشور را بگیرد و نظام را زمین‌گیر کند اما امروز ایران اسلامی به چنان پیشرفتی دست پیدا کرده است که چالش دشمن ساقط کردن پهپاد کشور شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر درگیر جنگ ادراکی با دشمن هستیم، خاطرنشان گرد: در این جنگ، خبرنگاران، نویسندگان و روابط عمومی‌ها افسران کشور هستند.

حیدری چابک‌سازی را از مهمترین ضرورت‌های حوزه روابط‌عمومی استان دانست و گفت: نیاز به روابط‌عمومی‌های ایده‌پرداز هستیم و همچنین شبکه‌سازی در دستور کار آنها قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست مصوب کرد تا خبرنگاران خبرگزاری‌های استان نیز عضو شورای روابط‌عمومی‌ها شوند و در این جلسات حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از فعالان عرصه روابط عمومی استان به بررسی دغدغه‌ها و نظرات خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha