۹ آبان ۱۴۰۱، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84928281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شورای شهرکرد بر احداث ۲ پارک مشاهیر و کودکان تاکید کرد

شهرکرد- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد گفت: برای احداث و بهره‌برداری هر کدام از پارک مشاهیر و مفاخر و پارک کودکان در شهرکرد ۶ نقطه پیش‌بینی و پیشنهاد شده است و بر احداث این پارک‌ها بر اساس نیاز مرکز چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماشاءالله ایزدی شامگاه یکشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: در صورت تصویب هر کدام از این مناطق، عملیات اجرایی ساخت پارک مشاهیر و مفاخر و پارک کودکان در شهرکرد آغاز خواهد شد و ساخت پارک کودکان در راستای تحقق اهداف "شهرکرد، شهر دوست‌دار کودک" اجرایی و عملیاتی می‌شود.

ایزدی تصریح کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری به‌ویژه در شهرکرد از دستاوردهای سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری است.

وی یادآور شد: سامان‌دهی و مناسب‌سازی ورودی‌ها، میدان‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های شهرکرد باید انجام و در روند اجرای آن به شاخص‌های مرتبط با معلولان و سالمندان توجه شود.

ایزدی اظهار داشت: مجموعه فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد موظفند برای جذب ۱۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تلاش کنند.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: انتصاب شهردار شهرکرد به‌عنوان یک مطالبه عمومی از طریق وزارت کشور پیگیری و اجرایی شود.

فاطمه بیگی تاکید کرد: طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در سطح شهرکرد به‌طور جدی و اولویت‌دار در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

رییس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: حفظ اموال و املاک شهرداری و انجام تمامی واگذاری‌ها و معوض کردن اموال و املاک شهرداری به‌صورت شفاف، دقیق و براساس مبنای کارشناسی باشد.

مصطفی حیدری تصریح کرد: تا قبل از آغاز فصل سرما روکش آسفالت معبرها و خیابان‌های سطح شهر براساس اولویت و رعایت عدالت انجام شود.

به گزارش ایرنا، کلیات اجرایی طرح احداث مجموعه تفریحی و گردشگری در زمین مربوط به کشتارگاه سابق شهرکرد با مشارکت بخش خصوصی پس از جذب سرمایه‌گذار تصویب شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha