تمرین تیم ملی فوتبال؛ انگیزه بالای جوانان در روز عصبانیت کی‌روش

تهران- ایرنا- انگیزه بالای بازیکنان جوان و امید در تمرین امروز در شرایطی بود که کارلوس کی‌روش با توجه به مخالفت باشگاه قطری با ادامه حضور خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان عصبانی شده بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تمرینات تیم ملی فوتبال از ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه در زمین شماره کمپ ۲ تیم‌های ملی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین، کارلوس کی‌روش در صحبتی کوتاه با بازیکنان درباره برنامه تمرینی داشت.

در تمرین امروز ۲۲ بازیکن حضور داشتند، ۱۱ بازیکن تیم بزرگسالان در کنار ۱۱ بازیکن دعوت شده از رده‌های جوانان و امید در این تمرین حضور داشتند.

شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان ۲ ملی‌پوش ایرانی الاهلی قطر با توجه به مخالفت این باشگاه با حضور این بازیکنان در ایران، در تمرین امروز حضور نداشتند و راهی دوحه شده‌اند. اتفاقی که عصبانیت شدید کی‌روش را از دست مسئولان قطری به همراه داشت.

۵ ملی‌پوش استقلال هم با توجه به بازی چهارشنبه سوپرجام با نساجی در این تمرین غایب بودند. در تمرین امروز امیر راستی مربی تیم ملی جوانان هم در کنار سایر مربیان تیم ملی در تمرین حضور داشت و با توجه به حضور ۱۱ بازیکن جوان و امید، با سایر دستیاران کی‌روش همکاری می‌کرد.

همچنین در تمرین امروز بازیکنان تیم ملی بزرگسال با لباس سرمه‌ای و ملی‌پوشان جوان و امید هم با کاور سفید به تمرین پرداختند. انگیزه بالای ملی پوشان که از رده جوانان و امید در تمرین حضور داشتند، از نکات جالب توجه تمرین امروز بود.

در این تمرین ملی‌پوشان بزرگسالان در یک فوتبال تمرینی با بازیکنان دعوت شده از تیم جوانان و امید روبرو شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha