دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی البرز حادثه تروریستی شاهچراغ را محکوم کردند

کرج - ایرنا- دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز روز دوشنبه با برگزاری آیینی ویژه در دانشکده پرستاری این دانشگاه، شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، در این آیین دانشجویان و سایر حاضران  ضمن تسلیت این حادثه غم انگیز به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان  ایران اسلامی تاکید کردند و خواستار  مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه  شدند.

مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  علوم پزشکی استان البرز در این آیین  با محکوم  کردن جنایت تروریستی و هولناک در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم (ع) گفت : تعدادی از هموطنان عزیز مان در حمله بی شرمانه  به حرم مطهر شاهچراغ به شهادت رسیدند ؛ امروز گرد هم آمدیم تا ضمن اعلام انزجار خود از این گونه اقدامات تروریست  ، این حادثه غمبار را به رهبر معظم انقلاب ، مردم شریف ایران و خانواده های محترم شهدا  تسلیت بگوییم. 

 حجت الاسلام والمسلمین  مرتضی مطهری پور ادامه داد : آمریکا و دشمنان اسلام  از قدرت ایران قوی هراس دارند و از ایرانی که نماد آزادی خواهی و سلطه ستیزی در جهان است، می ترسند.  

وی افزود: دانشگاه محلی امن برای تحصیل،آموزش و کمک به پیشرفت کشور و مردم است و دانشجویان فهیم نباید این فرصت را به دشمنان بدهند که این محیط امن و سازنده را به محلی از آشوب بدل کند.

وی تاکید کرد: دانشجویان که قشر فرهیخته، آینده ساز ، هوشیار و فهمیده جامعه هستند نباید به برخی  افراد ساختارشکن اجازه  بدهند تا با یک سری از رفتار های هنجارشکنانه امنیت جامعه را برهم زنند و به خدمتگزاران مردم بی ادبی کنند.

مسوول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید کرد: اعتراض و اعلام مشکلات باید از راه های منطقی، اخلاقی و درست انجام شود تا بتواند تاثیرگذار باشد ؛ امروز  دانشجویان همه آرمان خواه و با اعتقادات و باورهای انقلابی هستند و نباید در این شرایط ، تحت تاثیر حرف ها و نقشه های دشمن و هیجانات قرار بگیرند تا دشمنان این آب و خاک نتوانند از این فضا سوء استفاده کرده و به اهداف شوم  خود دست پیدا کنند.   

در پایان این مراسم بیانیه ای  در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha