۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 84931530
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ آبان/ جهان در انتظار نمایش وحدت و اقتدار ایرانیان

خرم آباد - ایرنا - فردا جمعه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی خود را برای حضوری با شکوه آماده می کنند تا بار دیگر قدرت وحدت، اقتدار و ولایتمداری خود را برای جهانیان به نمایش بگذارند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا  نهادهای دولتی، خصوصی، ارگان های نظامی و انتظامی و دانشگاهیان لرستان نیز با صدور پیام های جداگانه ای علاوه بر دعوت عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، بار دیگر فتنه و آشوب دشمنان همیشه شکست خورده انقلاب اسلامی را محکوم کرده اند.

اتحاد خفت بار گروه های تروریستی و دولت های مرتجع منطقه

مسلم مرادی  فرماندار سلسله با صدور پیامی به همین مناسبت اذعان داشته است: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، کشتار دسته جمعی دانش آموزان کشور در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در این روز تاریخی باعث شد که این روز مهم در تاریخ ایران اسلامی به نام "روز دانش آموز" ثبت گردد.

پس از گذشت سالها از وقایع آن روز، استکبار جهانی با تغییر روش های دشمنی خود به جنگ های نابرابر تحریم و جنگ های شناختی روی آورده است و در شرایط کنونی شاهد شکل گیری اتحاد خفت بار گروه های تروریستی و دولت های مرتجع منطقه به سرکردگی آمریکای جنایتکار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستیم و در کثیف ترین اقدام این جنایتکاران  در حرم امن حضرت احمدبن موسی «علیهما السلام» شاهچراغ  شاهد بودیم که چگونه جمعی از زنان و مردان و کودکان بی گناه به خاک و خون کشیده و قتل عام شدند.

با گرامیداشت ۱۳ آبان ، از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، دانش آموزان، دانشجویان، طلاب، معلمان، اساتید و تمامی مردم شریف و ولایتمدار شهرستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان شهرستان سلسله که راس ساعت ۱۰ و نیم صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه از میدان امام خمینی(ره) آغاز می گردد دعوت می شود.

تلاقی ۱۳ آبان و شهادت مظلومانه زائران حرم شاهچراغ

فرمانده سپاه ناحیه الشتر نیز مردم شهرستان را به حضور پررنگ و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرده و در پیامی اظهار داشته است: مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و وقایع آن یاد آور روزهای استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر نداشته است.

۱به گفته سرهنگ عبدالرحمان فرج الهی، ۱۳ آبان امسال در حالی برگزار می‌شود که شاهد جنایات استکبار جهانی، رژیم منحوس صهیونیستی، ایادی آن و مزدبگیران داخلی‌شان در میهن عزیزمان از جمله حرم حضرت احمدبن موسی"علیهما السلام" شاهچراغ و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان بی گناه ایران اسلامی هستیم.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، ضمن گرامیداشت این روز و ادای احترام به ارواح طیبه شهدا بالاخص شهدای امنیت همگام با سایر آحاد مردم سراسر کشور و استان در راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان شرکت می‌نماییم.

حضور زبانزد فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار لرستان در بزنگاه های انقلاب

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان نیز در پیامی دانش آموزان و فرهنگیان استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد و گفت: حضور فرهنگیان و دانش آموزان ولایتمدار استان در بزنگاه های انقلاب اسلامی زبانزد است.

رضا عزتی در این بیانیه اظهار داشته است: همه به این واقف هستیم که روز ۱۳ آبان به عنوان یکی از مهم ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی ، در استکبار ستیزی ، اتحاد ، وفاق و یکپارچگی ملت ایران به یادگار مانده است .

بی شک حضور فرهنگیان و دانش آموزان همگام با ملت انقلابی نشان از درک زمان ، اقتدار، بصیرت و شجاعت این عزیزان و تجدید میثاق با ارزش و آرمان های بلند انقلاب دارد و مهر تایید دیگری بر منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) درخصوص استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار خواهد زد. 

با توجه به حوادث اخیر، یکی از مهمترین ۱۳ آبان‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی را پیش رو داریم، از این رو بزرگداشت این مناسبت مهم، از اهمیت دوچندانی برخوردار شده وبهترین فرصت برای خنثی کردن توطئه دشمنان در جریان اغتشاشات روزهای گذشته فراهم است چراکه حضور باشکوه، باصلابت و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ، پیام مهمی در دفاع مردم ایران از ارزش‌های اسلامی و ولایت فقیه به سران استکبار و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم مخابره می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha