۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84932283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۳ آبان روز مهم و سرنوشت سازی در تاریخ انقلاب اسلامی است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: ۱۳ آبان دارای مناسبت های بسیار حماسی، مهم و سرنوشت سازی در تاریخ کشور و انقلاب اسلامی ما است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه و در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما در این روز درخشندگی بصیرت را در مردم خود، به خصوص دانشجویان و دانش آموزان مشاهده می کنیم.

وی، از ۱۳ آبان به عنوان روز پیوند بین حوزه و دانشگاه نیز یاد کرد و یادآور شد: در این روز ما همچنین شاهد تبعید امام راحل هستیم که در تاریخ انقلاب ما به عنوان آرمان ملت ایران بودند، هستند و خواهند بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه در ۱۳ آبان همه ما شاهد اوج گیری فعالیت های انقلابی در کشورمان و سرعت گرفتن روند انقلاب هستیم، افزود: بعد از انقلاب نیز همه ساله در حقیقت این روز باعث نشاط، شادابی ملت بزرگ ایران شده و شاهد شتاب حرکت انقلاب نیز هستیم.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان قزوین، امیدواریم به خصوص امسال که اشرار به انقلاب ما طمع دوباره کرده اند و اربابان این اشرار نیز به آنان روحیه دادند این حرکت حماسی ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان جوان و نسل جدید انقلاب انشاء الله امید دشمنان را به یاس تبدیل کند.

آیت الله عابدینی ضمن حضور بی شمار مردم انقلابی مردم قزوین در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار داشت: امروز شاهد خیل جمعیت زیادی از مردم و همراهی آنان با دانش آموزانمان بودیم تا جایی که به سختی می شد حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha