۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84932301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان برگزار شد

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۴۶
کد خبر: 84932301
راهپیمایی ۱۳ آبان در شادگان برگزار شد

آبادان - ایرنا - راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی، همزمان با سراسر کشور در شادگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایی ۱۳ آبان از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم از جمله دانش آموزان، دانشجویان، مسوولان و بازاریان در شادگان برگزار شد و شرکت کنندگان بار دیگر شعار مرگ بر استکبار سر دادند.

مردم در شهر شادگان راهپیمایی خود را از میدان امام خمینی (ره) با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر اغتشاشگر و مرگ بر انگلیس آغاز و تا مسجد امیرالمومنین(ع) محل برگزاری نماز جمعه شعارهای انقلابی سردادند.

فرماندار شادگان حضور پرشور و گسترده  مردم در راهپیمایی ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان را مشت آهنین مردم به استکبار جهانی دانست.

جمال صالح‌زاده  افزود:یوم‌ الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و مناسبتی به‌ یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در  این روز  زوایای مختلفی از مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار شد.

وی اظهار داشت:حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) و روز دانش آموز از حماسه های فراموش نشدنی فرزندان غیور این مرز و بوم است.

صالح‌زاده گفت: همبستگی مردم مسلمان و انقلابی و خروش دانش آموزان و دانشجویان با هوشیاری و بصیرت و پیروی از حضرت امام خمینی (ره) ابهت پوشالی آمریکا را در این روز تاریخی و حماسی در هم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha