۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۳۶
کد خبر: 85018566
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: مردم ایران دست از آرمان های انقلاب برنمی‌دارند

قرچک- ایرنا- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: مردم ایران اسلامی با گذشته بیش از ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هرگز دست از آرمان های انقلاب برنمی‌دارند و با همان بینش انقلابی به مصاف دشمنان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار داشت: انقلاب اسلامی جریان ساز و حرکتی بود که بشریت هیچگاه تصور این حرکت را نداشت، ایستادگی در برابر طاغوت با پشتیبانی‌های ارتش شاهنشاهی، آمریکا، انگلیس، تا جایی ادامه داشت که مردم این سد بزرگ را در هم شکسته و آن را به زباله دان تاریخ انداختند.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با گذشته بیش از ۴ دهه از پیرزوی انقلاب اسلامی، همچنان با همان بینش زمان انقلاب در صحنه حضور دارند، بینشی که مقابل طاغوت ایستاد، آمریکا را نیز در تمامی صحنه ها و عرصه‌های مختلف خفیف و ذلیل کرد و دست چپاولگرایان انگلیسی را از کشور قطع کرد.

اسماعیلی اظهار داشت: منطق و تفکر انقلابی مردم، همان منطق و تفکری است که قهرمانان ما در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی، شهدای ما در دوران دفاع مقدس و مجاهدان ما در عرصه های مختلف مدیریتی، سازندگی، فرهنگی، علمی، دفاعی و نظامی از خود به نمایش گداشته و توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند که نباید شعارهای انقلاب اسلامی فراموش شود چرا که این شعارها و ارمان‌ها باعث حرکت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف می‌شود.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث جریان ساز شدن تفکر شکوهمند انقلابی در منطقه و جهان شده است، منطقی که بر پایه مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم بنا نهاده شده و نتیجه آن استقرار اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha