خدمات اورژانس ۱۱۵ مشهد رضایت ۸۶ درصدی را کسب کرد

مشهد- ایرنا- رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طرح بررسی رضایت‌سنجی از خدمات اورژانس ۱۱۵ این دانشگاه، ۸۶ درصد از گیرندگان خدمت رضایت داشته‌اند.

دکتر علی یزدانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بررسی رضایت‌سنجی از خدمات اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سال ۱۳۹۷ آغاز شده است که در قالب این طرح نظرسنجی از مددجویان به صورت پیامکی و تلفنی انجام می شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۱ هزار و ۶۲۵ هزار پیامک نظرسنجی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد به خدمت گیرندگان ارسال شده است.

یزدانی ادامه داد: بر طبق بررسی‌های انجام شده از نتایج پیامک‌های دریافتی، ۸۷ درصد از گیرندگان خدمت از نحوه خدمات‌رسانی در ماموریت‌ها توسط پایگاهها و  ۸۵ درصد از پاسخگویی کارشناسان تلفن اورژانس ۱۱۵ رضایت داشتند و به طور میانگین ۸۶ درصد از گیرندگان خدمت رضایت خود را از خدمات این مرکز اعلام داشتند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: در این طرح برای همه افرادی که با شماره همراه با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرند، پیامک رضایت سنجی ارسال می‌شود و بدین طریق رضایت سنجی می‌شود.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۰ پایگاه عملیاتی شامل ۹۸ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۶ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha