۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84933453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانورهای اقدام فراگیر برق قطعی و خاموشی‌های استان اردبیل را کاهش داد

اردبیل- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: اجرای مانورهای اقدام فراگیر که با هدف ارتقای سطح پایداری برق مناطق مختلف این استان صورت می‌گیرد موجب کاهش سطح قطعی و خاموشی‌های برق در مناطق شهری و روستایی استان اردبیل شده است.

حسین قدیمی  امروز شنبه در حاشیه آغاز سومین مرحله سوم از مانور اقدام فراگیر فیدر پنج خلخال و در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: این مانورها با هدف افزایش سطح پایداری برق و پیشگیری از قطعی و خاموشی‌های ناخواسته در مناطق مختلف استان اجرا شده و تاکنون نتایج بسیار مثبتی در این مناطق داشته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به مشکلات سال قبل مناطق مختلف خلخال در خصوص ناپایداری برق و خاموشی و افت ولتاژ، از برگزاری مانور اقدام فراگیر فیدر۴ در خطوط انتقال برق شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم و روستاهای تابعه این شهرستان خبر داد و گفت: این مانور که با هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار با به کارگیری از ۳۰ اکیپ اعزامی از شهرستان‌های مختلف استان اجرا شد، میزان قطعی برق را از ۷ مورد در سه ماهه اول امسال به دو مورد در سه ماهه دوم سال‌جاری کاهش داد.

قدیمی  اظهار داشت: کاهش میزان خاموشی بخش خورش‌رستم خلخال از ۵۲ صدم ساعت به ۲۵ صدم ساعت نیز از دستاوردهای مانور اقدام فراگیر فیدر چهار برق خلخال در نیمه نخست سال جاری بوده است.

مانورهای اقدام فراگیر برق قطعی و خاموشی‌های استان اردبیل را کاهش داد

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی مرحله سوم مانور اقدام فراگیر فیدر ۵ و با هدف ارتقای سطح پایداری برق تعدادی از روستاهای بخش شاهرود و همچنین شهر کلور مرکز این بخش و همچنین روستاهای تابعه از صبح امروز خبر داد و گفت: این مانور با به کارگیری ظرفیت ۱۰۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۲۱ اکیپ عملیاتی اعزامی از شهرستان‌های مخلف استان اردبیل  به همراه اکیپ عملیاتی این شهرستان اجرا و کلیه نواقص موجود در طول این مسیر برای ارتقاء پایداری برق و پیشگیری از قطع برق در مواقع بارش های سنگین برف برطرف خواهد شد.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار داشت: پیش از این و در جریان برگزاری مراحل اول ودوم این مانور مسیر خط انتقال برق بخش شاهرود ابتدا تا روستای آل هاشم ودر مرحله دوم تا روستای لرد این بخش انجام و امروز نیز کلیه تجهیزات خط انتقال برق  مرکز بخش و شهر کلور تعویض ونوسازی می شود.

 همچنین در این مراسم فرماندار خلخال با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی همچون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های دست اندرکار این مانور اقدام فراگیر برق شاهرود این شهرستان  اضافه کرد: برای اجرای مانور اقدام فراگیر فیدر پنج خلخال اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

سید جواد یحیی زاده  اضافه کرد: در این مانور علاوه بر ۱۰۰ نفر نیروی انسانی مجرب، از ده‌ها دستگاه خودروی پشتیبانی سبک و سنگین در اجرای این مانور استفاده می‌شود.

وی با اشاره به پیامدهای مثبت اجرای مانور اقدام فراگیر در بخش خورش رستم خلخال افزود: با اجرای این مانور که امسال با هزینه کرد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت هم اکون مشکل خاموشی‌های ناخواسته و همچنین افت ولتاژ در این بخش برطرف شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha