۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 84917479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مانورهای اقدام فراگیر برق قطعی و خاموشی‌های خلخال را کاهش داد 

اردبیل- ایرنا- مدیر امور برق خلخال گفت: اجرای مانورهای اقدام فراگیر که با هدف ارتقای سطح پایداری برق مناطق مختلف شهرستان صورت می‌گیرد موجب کاهش سطح قطعی و خاموشی‌های برق در مناطق شهری و روستایی خلخال شده است.

رسول زارع امروز چهارشنبه در حاشیه آغاز مانور اقدام فراگیر فیدر پنج خلخال و در مصاحبه با خبرنگار ایرنا از برگزاری مانور اقدام فراگیر فیدر۴ در خطوط انتقال برق شهر هشجین مرکز بخش خورش‌رستم و روستاهای تابعه این شهرستان که با هزینه‌کرد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نیمه نخست امسال و با به کارگیری از ۳۰ اکیپ اعزامی از شهرستان‌های مختلف استان اردبیل خبر داد و گفت: این مانور موجب شد تا میزان قطعی برق از ۷ مورد در سه ماهه اول امسال به دو مورد در سه ماهه دوم سال‌جاری کاهش پیدا کند.

مدیر امور برق خلخال اظهار داشت: کاهش میزان خاموشی بخش خورش‌رستم خلخال از ۵۲ صدم ساعت به ۲۵ صدم ساعت نیز از دستاوردهای مانور اقدام فراگیر فیدر چهار برق خلخال در نیمه نخست سال جاری است.

زارع همچنین از آغاز عملیات اجرایی اقدام فراگیر فیدر ۵ و با هدف ارتقای سطح پایداری برق تعدادی از روستاهای بخش مرکزی واقع در مسیر خط انتقال برق بخش شاهرود و همچنین شهرکلور مرکز این بخش و همچنین روستاهای تابعه از صبح امروز خبر داد و گفت: این مانور با به کارگیری از ظرفیت ۷۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۹ اکیپ عملیاتی اعزامی از شهرستان‌های اردبیل، نیر، کوثر به همراه اکیپ عملیاتی این شهرستان و به طول ۳۰ کیلومتر اجرا و کلیه نواقص موجود در طول این مسیر برای ارتقاء پایداری برق و پیشگیری از قطع برق در مواقع بارش های سنگین برف جلوگیری خواهد شد.

مدیر امور برق خلخال با تقدیر از همکاری دستگاه‌های اجرایی همچون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه های دست اندرکار اضافه کرد: برای اجرای مانور اقدام فراگیر فیدر پنج خلخال اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر ۷۰ نفر نیروی انسانی مجرب از ۱۶ دستگاه خودروی پشتیبانی سبک و سنگین در اجرای این مانور استفاده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha