کشف چهار هزار لیتر روغن موتور قاچاق و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف بیش از چهار هزار لیتر روغن موتور قاچاق، ۱۶ میلیارد ریال کلاهبرداری و توقیف ۸۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف از جمله عناوین اخبار کوتاه انتظامی لرستان در روز یکشنبه پانزدهم آبان ماه است.

کشف بیش از چهار هزار لیتر روغن موتور قاچاق در الیگودرز

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی لرستان اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی ایست بازرسی خمه الیگودرز به یک دستگاه کامیونت مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

سردار الهی افزود: در بازرسی از این خودرو چهار هزار و ۱۶۰ لیتر روغن موتور قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی بیان کرد: کارشناسان ارزش روغن‌های کشف شده را هفت میلیارد ریال اعلام کردند و در این راستا یک نفر دستگیر و همراه پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با به کارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وی‍‍‍‍ژه در دستور ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سردار  الهی افزود: در تحقیقات و استعلامات به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد، فرد کلاهبردار به مال باخته پیشنهاد می کند جهت رفع مشکلات مالی وی قادر است تسهیلات بانکی با مبالغ بالا برای متشاکی اخذ کند و با این ترفند مبلغ ۱۰میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

کشف ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری 

جانشین فرمانده انتظامی لرستان نیز گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه فردی که خود را بازار یاب معرفی کرده است مبالغی را از وی کلاهبرداری می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی اظهار کرد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد کلاهبردار با وعده‌های توخالی مبنی بر مشارکت در فعالیت اقتصادی و خرید لوازم خانگی، مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مالباخته دریافت کرده و متواری شده است.

وی ادامه داد: ماموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی متهم را در اطراف خرم آباد شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند که به جرم خود و اخذ ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

توقیف ۸۱ دستگاه وسیله نقلیه متخلف درخرم آباد 

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت های فاقد پلاک، پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و به صورت ویژه توسط یگان های انتظامی این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ "نبی اله قاسمی" افزود: در این طرح ۵۶ دستگاه خودرو و ۲۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلاک مخدوش، فاقد پلاک و مدارک و دارای دستور قضائی توقیف شد.

وی بیان کرد: پلاک مهمترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

به گفته وی در طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۷۶ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha