عملیات اجرایی باند دوم جاده گرمی – امیرکندی آغاز شد

اردبیل-ایرنا-نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی ساخت باند دوم جاده گرمی- امیرکندی مغان آغاز شده و با تامین اعتبار لازم در زمان مقرر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، ولی اسماعیلی روز یکشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح افزود: احداث باند دوم جاده گرمی- امیرکندی نقش بسزایی در بهبود ترافیک جاده اردبیل-مغان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه احداث این جاده یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان گرمی در جهت ارتقای ایمنی راه است افزود : ارتقای ایمنی جاده و تسهیل در تردد از مزایای مهم ۲ بانده کردن جاده گرمی- امیرکندی است که اجرای آن بسترهای مهم توسعه ای را در این شهرستان فراهم می‌کند.

نماینده گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی تامین منابع مالی در جهت حل و فصل مشکلات معارضان و زیرساخت‌هایی همچون آب، برق، گاز و تلفن را نیز خواستار شد و گفت: با تامین زیر ساخت‌های لازم  طرح هرچه سریعتر به سرانجام می‌رسد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این مسیر بستر مهم تحول، شکوفایی و توسعه را در جذب گردشگر و همچنین سرمایه‌گذار به استان رقم می‌زند افزود: با هدف ایجاد بستر توسعه و تامین زیرساخت‌ها برای ورود سرمایه‌گذار به شهرستان گرمی طرح لوله کشی دوم و گازرسانی در این شهرستان تا یک ماه آینده شروع می‌شود.
شهرستان گرمی مغان با بخش‌های مرکزی و موران در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha