۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۰
کد خبر: 84934494
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۳ درصد از نانوایی‌های قرچک به کارتخوان هوشمند مجهز شدند

قرچک - ایرنا - فرماندار قرچک گفت: با تجهیز ۹۳ درصد از نانوایی‌های شهرستان قرچک به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند، کار نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها و اختصاص یارانه صحیح به درستی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فاتحی‌نژاد روز یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف اجرای طرح مردمی کردن اختصاص یارانه‌ها به ویژه در حوزه آرد و نان، جلوگیری از خارج شدن آرد از شبکه توزیع است که این مهم با نظارت جدی و مستمر در شهرستان قرچک در حال اجرا است.
وی افزود: تمام منافع مربوط به اختصاص یارانه به آرد، باید به مردم اختصاص پیدا کند از این رو باید تلاش شود تا ضمن بررسی پرونده نانوایی‌هایی که به صورت اجاره‌ای در حال فعالیت هستند، در تخصیص سهیمه آرد با نانوایی‌ها بازنگری صورت گرفته و در برخی از موارد تجدید نظر انجام شود.
فاتحی‌نژاد گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده، تا کنون ۹۳ درصد از نانوایی‌های شهرستان قرچک به دستگاه کارتخوان هوشمند برخوردار شده‌اند و با هماهنگی واحدهای نانوایی و بانک عامل، سایر پرونده‌های باقیمانده نیز تکمیل و دستگاه کارتخوان به آن‌ها اختصاص پیدا کند.
این مسئول با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۷ واحد نانوایی در شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در راستای تحقق عدالت در جامعه، طرحی را آغاز کرده که جز با همراهی مردم و همدلی اصناف و به ویژه نانوایی‌ها نمی‌توانست اثربخشی مناسبی داشته باشد، طرحی که قطعا مردم اثرات آن را در زندگی خود دیده و زمینه شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم می‌کند.
فرماندار قرچک یادآور شد: طی ۱۰ روز گذشته بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی از نانوایی‌های درجه ۱ و ۲ شهرستان قرچک انجام شده و با برخی از متخلفین نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha