چهار نمایش از کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره سودای عشق شرکت می کند

یاسوج- ایرنا- دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: فیلم چهار نمایش برگزیده این استان برای شرکت در مرحله نهایی به دبیرخانه جشنواره کشوری سودای عشق فرستاده شده است.

به گزارش ایرنا، محمود خرم آزادی روز دوشنبه افزود :جشنواره سراسری بسیج به دبیری سعید نجفیان رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در آذرماه امسال به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گروه‌های برگزیده استانی به دبیرخانه جشنواره سراسری معرفی می‌شوند و بعد از بازبینی توسط هیئت داوران تعدادی از آثار برگزیده نمایش استان‌ها در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر جشنواره استانی تئاتر بسیج کهگیلویه‌ و بویراحمد بیان کرد: فیلم‌های ارسالی استان به این جشنواره شامل دو نمایش "کجاماندن، جا ماندن" به کارگردانی راضیه فصیح، "ویز و نویز" به کارگردانی سید محمد خالقی، در بخش صحنه‌ای و نمایش‌های "نچ نچک" به کارگردانی سیدرضا رفیعی و "اصحاب عشق" به کارگردانی داود پارسا در بخش خیابانی است.

خرم‌آزادی اظهار امیدواری کرد فیلم های ارسالی استان به جشنواره سودای عشق به مرحله رقابت جشنواره سراسری راه یابند و رتبه های برتر را کسب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha