استاندار همدان: بیش از ۲۵میلیارد تومان تسهیلات به سه طرح استان اختصاص یافت

همدان -ایرنا- استاندار همدان گفت: ۲۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل رونق تولید به سه طرح در استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» در سی‌وسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: تاکید و سیاست‌ رئیس جمهور دولت سیزدهم حمایت از بخش‌های مختلف تولید است و در این راستا در استان همدان نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تولید و حمایت از تولید، بهترین پاسخ به دشمنان در شرایط کنونی است.

استاندار همدان اظهار داشت: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نشستی که با وی داشتند، مسائل و مشکلات حوزه خود را مطرح کردند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مسایل و مشکلات صنایع دستی استان به ویژه معافیت مالیاتی، از موضوعاتی بود که در جلسه دیدار فعالان با وزیر صمت مطرح شد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی مسائل و موانع تولیدکنندگان به کمک دستگاه‌های اجرایی استان رفع می‌شود. 

وی افزود: در این شرایط سخت، نیاز داریم که دستگاه‌های اجرایی در کنار تولید کنندگان استان باشد چراکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از دلسوزان و حامیان تولید و تولیدکننده‌های استان هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه  تولیدکنندگانی که در شرایط کنونی تولید و اشتغال را سر پا نگه داشته‌اند از نخبگان هستند ادامه داد: به صورت نامحسوس ارزشیابیِ دستگاه‌های اجرایی در نحوه برخورد با تولیدکنندگان فعال می‌شود. 

قاسمی فرزاد گفت: شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید؛ اشتغال‌آفرین، دانش‌بنیان، هم تکلیف قانونی و هم تکلیف شرعی است و باید به آن عمل کنیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت و پشتیبانی از تولید و واحدهای تولیدی است ادامه داد: تکریم تولید کنندگان، تسریع در امور آنها و تشویق آنها از وظایف  دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha