۱۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84937533
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه گیلان شهادت بسیجی مدافع امنیت را تسلیت گفتند

رشت – ایرنا –نماینده ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه قدس گیلان طی پیام های جداگانه ای شهادت مجید یوسفی شهید مدافع حرم و امنیت را که شب گذشته در کیاشهر به شهادت رسید، تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت در پیامی که روز چهارشنبه منتشر شد، ضمن تسلیت شهادت مظلومانه این بسیجی مدافع امنیت که در حین انجام ماموریت به دست یکی از اغتشاشگران در بندرکیاشهر به لقاءالله پیوست، از مسئولان استان خواست: عاملان این جنایت را به مجازات خود برسانند.

آیت الله رسول فلاحتی تصریح کرد: دشمنان کوردل و قسم‌خورده نظام بارها با این‌گونه اقدامات خصمانه تلاش کرده‌اند که در امنیت این استان خدشه وارد کنند، اما بسیجیان و متولیان امنیت همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و مبارزه با ضدانقلاب و اشرار ایستادگی کرده و شهادت را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

استاندار گیلان هم در پیامی با بیان اینکه خبر شهادت مظلومانه بسیجی مدافع حرم، شهید مجید یوسفی در راه تأمین نظم و امنیت جامعه، مایه تأثر و تألم شد، گفت : بی شک دشمنان شکست خورده ایران اسلامی با ایجاد اغتشاشات ساختگی، سعی در برهم زدن نظم عمومی برای رسیدن به اهداف پلید خود داشته و دارند اما غافلند از آنکه درخت تناور نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در اعتقادات مردم داشته و با این اقدامات فتنه انگیزانه، خدشه ای بر پیکره عظیم آن نخواهد افتاد.

اسدالله عباسی ضمن محکومیت اقدامات شرورانه اغتشاشگران، شهادت «بسیجی شهید مجید یوسفی» را به مردم ولایتمدار گیلان بویژه خانواده‌ی آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم با صدور پیامی شهادت مظلومانه بسیجی مدافع حریم امنیت، سرباز رشید اسلام شهید والامقام مجید یوسفی در میدان پرافتخار دفاع از امنیت و آرامش مردم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایتمدار استان گیلان و به‌ویژه خانواده این شهید گرانقدر تبریک و تسلیت گفت.

سردار محمد عبدالله پور افزود: بار دیگر فضای معنوی گیلان و شهر شهید پرور آستانه‌اشرفیه دیار شهیدان خوش‌سیرت با پیکر پاک و مطهر شهید مجید یوسفی عطرآگین شد و دل مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ملایر را داغدار کرد.
وی عنوان کرد: اغتشاش‌گران و آشوبگران باید بدانند که انتقام از خون شهدای حریم امنیت، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی بوده و به مردمان صبور و نجیب شهرستان آستانه اشرفیه این اطمینان را می‌دهم که بدون شک راه شهید سرافراز مجید یوسفی و دیگر شهیدان مدافع امنیت در مقابله فداکارانه و بی‌وقفه با توطئه‌های استکبار و اراذل و اوباش ادامه خواهد داشت.

بسیجی مدافع حرم و امنیت سه شنبه شب در هنگام انجام وظیفه در ایست و بازرسی بندر کیاشهر توسط فردی که با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت به سمت نیروهای حاضر در ایستگاه ایست و بازرسی حرکت کرده بود به شهادت رسید.

شهید مجید یوسفی از اهالی آستانه اشرفیه و دارای دو فرزند، سومین شهید مدافع امنیت استان است که در جریان اغتشاشات اخیر به شهادت می رسد.

بر اساس اعلام سپاه قدس گیلان مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی مدافع امنیت مجید یوسفی پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار و مراسم تدفین این شهید گرانقدر هم روز جمعه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.

پیش از این هم بسیجی شهید حمزه علی نژاد به همراه همسر و فرزندش به هنگام بازگشت از منزل پدری به خانه خود هدف حمله اغتشاشگران قرار گرفت و چندی بعد نیز شهید حمید پورنوروز در جریان اغتشاشات در لاهیجان با ضربات چاقو مجروح شد و به شهادت رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha