۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84938912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتحاد و همبستگی ملی تنها راه مقابله با دشمنان نظام است

آبادان - ایرنا - امام جمعه موقت آبادان خواستار حفظ اتحاد بین اقوام و طوایف شد و گفت: تنها راه مقابله با دشمنان نظام اسلامی اتحاد است و این اتحاد توسط مردم همیشه در صحنه شکل می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد افزود: در تاریخ انقلاب و اسلام هر وقت به شاخصه ها توجه کرده ایم دشمن را شکست داده و هر زمان توجه نکرده ایم دشمن به ما ضربه زده است.

وی نگاه و کلام امام و رهبر را شاخصه اصلی انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: نگاه این ۲ بزرگوار به کلام خدا و پیامبر است و باید آن را سرلوحه قرار داد.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمن اقدام به جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی کرده و جوانان و نوجوانان را در این جنگ هدف قرار داده است.

حجت الاسلام نجیبی بیان کرد: در این جنگ هدف دشمن قرار گرفتن نیروهای خودی مقابل هم است و مردم را به جان هم انداخته است.

وی گفت: دشمن جوانان و نوجوانان ما را شست و شوی مغزی داده و مسوولان باید هوشیار باشند و با عملکرد مثبت مانع موفقیت دشمن در این نبرد شوند.

حجت الاسلام نجیبی با اشاره به تحلیل رفتن قدرت آمریکا در جهان گفت: استکبار جهانی آرام آرام به سمت زباله دانی تاریخ حرکت می کند و در سال های آینده قدرت خود را از دست خواهد داد و قدرت نظامی و اقتصادی از غرب به آسیا منتقل خواهد شد.

وی افزود: ایران باید به نقطه ای برسد که از لحاظ اقتصادی و نظامی بازدارندگی داشته باشد و این مسیر در حال طی شدن است.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به قدرت موشکی ایران گفت: زمانی قدرت مقابله با موشک های عراقی را نداشتیم اما اکنون فرمانده هوا فضای سپاه می گوید هیچ سپر دفاعی در دنیا توان مقابله با موشک های ایران را ندارد.

حجت الاسلام نجیبی در پایان سخنانش خواستار رفع مشکلات آبادان شد و گفت: مردم آبادان با وجود مشکلات فراوان پای نظام ایستاده اند و دولت انقلابی برای تشکر از آنها با کار جهادی باید مشکلات این شهر را رفع کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha