۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85286521
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب جمعه آبادان: رژیم صهیونسیتی در بی‌توجهی جهانی به کشتار مردم غزه می‌پردازد

آبادان - ایرنا - امام جمعه موقت آبادان کشتار بی رحمانه مردم بی‌دفاع در غزه را ناشی از بی‌توجهی دنیا به مساله فلسطین دانست و گفت: رژیم صهیونسیتی در حال کشتار مردم بیگناه و بی‌دفاع غزه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی نجیبی در خطبه دوم این هفته نماز جمعه آبادان اظهار کرد: به گواه کارشناسان سیاسی، با جنگ در اوکراین، اسرائیل قصد داشت ضربه محکمی به حماس و فلسطین وارد کند.

امام جمعه موقت آبادان گفت: حماس اجازه پیش دستی به رژیم صهیونسیتی نداد و به لطف خدا و مقاومت مردم فلسطین ضربه جبران ناپذیری به اسرائیل وارد کرد.

حجت الاسلام نجیبی در ادامه سخنانش بیان کرد: زمانی در کشور برخی اقایان نظر داشتند دنیای فردا دنیا مذاکره است و دنیای موشکی جایی ندارد این درحالیست که مقام معظم رهبری معتقد است دنیای فردا دنیای همه چیز است.

وی افزود: با مساله یمن و فلسطین ثابت شد دنیای فردا دنیای موشک نیز هست و بار دیگر اعتقاد رهبر فرزانه برای جهان اسلام ثابت شد.

امام جمعه آبادان گفت: دشمن از توان نظامی ایران شناخت دارد و اگر این توان نظامی نبود دشمن لحظه‌ای غافل نمی‌شد و به ایران ضربه وارد می‌کرد.

حجت الاسلام نجیبی اظهار کرد: امروز ایران به واسطه دانشمندانی مانند شهید طهرانی مقدم، به لحاظ موشکی از قدرت‌های دنیا به شمار می‌رود؛ امروز ما آنقدر پیشرفت نظامی داشتیم که تسلیحات نظامی را به برخی کشورهای ابرقدرت دنیا صادر می‌کنیم.

وی در ادامه سخنانش گفت: امروز به مدیریت انقلابی در عرصه‌های مختلف نظام نیاز داریم.

امام جمعه موقت آبادان گفت: مسئولی که در برابر چهار حمله رسانه‌ای دشمن خود را ببازد انقلابی نیست، مسئول انقلابی باید اهل مقاومت و ولایت‌محور باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha