۲۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84939035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مشگین‌شهر: دستاوردهای سپاه غرورانگیز است

اردبیل - ایرنا - امام جمعه مشگین‌شهر با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر سپاه در پرتاپ موشک‌های مختلف گفت: پرتاب موشک ماهواره بر قائم ۱۰۰ رویداد بسیار مهم و غرورانگیزی است که موجب حیرت جهانیان شد.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های نماز جمعه مشگین‌شهر اظهار کرد: اگر دشمن کوچک‌ترین خطایی بکند با قاطعانه‌ترین جواب ایران مواجه خواهد شد.

وی با تشریح چگونگی شکل‌گیری نظم نوین جهانی گفت: پس از همه‌گیری کرونا و جنگ اوکراین کشور آمریکا در انزوا قرار گرفته و میزان تاثیرگذاری کشور آمریکا بشدت کاهش یافته است.

وی تصریح کرد : در نظم نوین جهانی بر خلاف آمریکا کشور ایران با توجه به پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های متفاوت دست برتر دارد و نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه مشگین‌شهر تصریح کرد: یکی از عوامل شکست نظام تک قطبی جهان و ایجاد نظام نوین جهانی شکل‌گیری تفکر مقاومت در برابر استکبار جهانی بود.

وی همچنین از نبود کتابخانه مرکزی در شهرستان مشگین‌شهر انتقاد کرد و با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و با انتقاد از پایین بودن سرانه مطالعه گفت: در حالی‌که تقریبا همه شهرستان‌های استان اردبیل دارای کتابخانه مرکزی هستند شهرستان مشگین‌شهر به عنوان قدیمی‌ترین و فرهنگی‌ترین منطقه استان فاقد کتابخانه مرکزی می‌باشد.

خطیب جمعه مشگین‌شهر در ادامه با اشاره به تعطیلی کارخانه کبریت‌سازی و بیکاری تعداد قابل توجهی از کارگران این کارخانه و نیز نبود بازار فروش محصول کدو تنبل خواستار پیگیری و ورود  جدی مسئولان استانی و شهرستانی بویژه نماینده شهرستان به این دو موضوع مهم شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha