۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 1489
کد خبر: 84939298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارزیابی آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان‌ها آغاز شد

بندرعباس - ایرنا - دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: کار ارزیابی کلاس‌های آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم با هدف کشف استعدادهای برتر در استان‌ها آغاز شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم؛ حسین مقدم کیا در حاشیه آغاز کلاس‌های آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا (ع) در میناب هرمزگان افزود: این ارزیابی توسط کارشناسان ارزیاب قرآنی انجام می شود و تا آخر سال ادامه دارد.
وی ادامه داد: این ارزیابی در راستای ارتقای شاخص‌های آموزشی، تحول قرآنی در شناسایی و هدایت نخبگان قرآنی است.
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور گفت: یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان ها با هدف شناسایی کشف استعدادهای نهفته قرآنی در بین نوجوانان و جوانان است.
مقدم کیا بیان کرد: در این دوره شهرستان میناب از نظر تعداد ثبت نام شده در بین شهرستان های غیر مرکز استان مقام نخست را بدست آورده است.
وی تصریح کرد: در شهرستان میناب استعداد های نهفته قرآنی وجود دارد و با این همدلی و همیاری که در مسوولان استانی و شهرستانی وجود دارد می توان این استعداد ها را شکوفا کرد.
دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور در خصوص حضور دختران در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب الرضا (ع) گفت: در این دوره برای نخستین بار دختران توانستند ثبت نام کنند و خوشبختانه استقبال خوبی شده است.
وی افزود: در بین دختران نوجوان و جوان استعدادهای نهفته قرآنی وجود دارد.

اخبار مرتبط