۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84940580
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته بسیج فرصتی برای گفتن حرفهای تازه برای جوانان است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: از ظرفیت هفته بسیج برای گفت و گو باید به نحو مطلوب استفاده کرد و این زمان، فرصتی برای گفتن حرفهای تازه و اقناعی برای جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز یکشنبه در جلسه کارگروه بسیج سازندگی استان با اشاره به حوادث اخیر در کشور افزود: پیش از این نیز در سال های گذشته اغتشاشاتی در کشور به وقوع پیوسته بود اما شعارهای داده شده در حوادث اخیر ناشی از دوری از یکدیگر بود.
وی با بیان اینکه ما مردمی هستیم که در کنار هم زندگی کرده ایم اظهار داشت: ۲ سال کرونایی موجب دوری بیشتر از هم شد و این در حالی است که نزدیک تر شدن به هم، تعاملات را افزایش داده و بستر همکاری و کمک به یکدیگر را فراهم می‌کند.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه گفت و گو، احساس فاصله و دوری از هم را از بین می برد، ادامه داد: حضور و دوستی گرما بخش بوده و این در حالی است که شیوع کرونا و عدم تشکیل کلاس های درس در دانشگاهها به دوری منتهی شد.
وی با اشاره به اینکه همین مساله مهم در حوزه  آموزش و پرورش و در بطن جامعه نیز نمود عینی دارد، اظهار داشت: این فاصله به عدم گفت و گو منجر شد که نتایج آن در شعارها نشان داده می شود.
 افشارچی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور امکان خوبی برای آشنایی نسل جوان با گذشته کشورمان است، افزود: باید از این فرصت استفاده کرد چراکه مساله ما در دنیا استقامت و مقاومتی است که انجام می دهیم و این مهم به یک بنیه قوی نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه استقامت نیاز به بنیه معنوی دارد، اضافه کرد: این بنیه مفهوم و علت مقاومت ما در برابر دشمنان است و در این راستا باید به این مهم توجه داشت که سلب امید از جوان به معنی ایجاد شک است.
استاندار زنجان با بیان اینکه باید از شبکه گسترده مردمی بسیج و مناسبت های مختلف آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: راهیان نور بنیه معنوی جوانان را که طی ۲ سال گذشته نتوانسته ایم بصورت مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنیم، پررنگ تر و محکم تر می کند و بخش مهمی از این وظیفه بر عهده آموزش و پرورش و دانشگاهها است.
وی یادآور شد: باید تولید محتوا بیش از گذشته متفاوت باشد بصورتی که جوانان اقناع شوند و اقدامات این هفته نشانگر کارآمدی کشورمان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha