شهرام رسولی روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: در این سامانه ۹خدمت ثبت احوال به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه می شود و برنامهریزی شده تا خدمات بیشتری در این سامانه گنجانده شود.
مدیرکل ثبت احوال اردبیل یادآورشد: علاوه بر اطلاعات خانواده، خدماتی نظیر ثبت نام کارت هوشمند ملی ،تغییر نشانی ،درخواست تغییر نام ،گواهی تجرد ،مدارک پیدا شده ،ثبت شکایت و قوانین و مقررات سازمان قابل مشاهده است.
وی بیان کرد: این سامانه به عنوان پنجره واحد ارائه خدمات سازمان و در راستای دولت الکترونیک راه اندازی شده که دارای نرم افزار جهت نصب بر موبایل نیز بوده و قرار است خدمات مختلف سازمان از این طریق به صورت غیرحضوری انجام شود.
لازم به ذکر است خدمات مهم و پایه ای ثبت احوال برای خدمات تمام دستگاههای اجرایی بسیار مهم است و تمامی مراکز ارائه خدمات از اطلاعات هویتی ثبت احوال برای سهولت و اطمینان در خدمات دهی استفاده مینمایند.
نظر شما