۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت در خراسان رضوی مصرف شد

مشهد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت در هفت ماهه نخست امسال در منطقه خراسان رضوی مصرف شد.

علی‌اصغر اصغری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است که محصول تلاش مجموعه کارکنان منطقه در زمینه برنامه‌ریزی برای کاهش مصرف سوخت و بهینه مصرف کردن آن است.

وی ادامه داد:هم اینک ۱۴۶ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۱۳۹ جایگاه عرضه سی‌.ان‌.جی فعال نیز در  منطقه خراسان رضوی در حال خدمات‌رسانی هستند.

او اضافه کرد: شایسته است که برای افزایش زیر ساخت عرضه سی‌.ان‌.جی سرمایه گذاری شود که در این عرصه در حال حاضر در سطح منطقه پنج جایگاه در دست ساخت است که ۲ جایگاه آن تا پایان امسال در شهر مشهد به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: امسال در شهر مشهد سه جایگاه عرضه سی‌.ان‌.جی و در سطح منطقه نیز در مجموع ۶ جایگاه سی‌.ان‌.جی به بهره‌برداری رسیده است و ساخت جایگاه در اولویت اول کاری این منطقه است چرا که مشهد دومین کلانشهر بزرگ کشور بعد از تهران است.

اصغری در رابطه با تامین سوخت نیروگاه‌ها افزود: در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ماموریت‌ها به تناسب فصل‌ها تعریف می‌شود که پس از تامین و توزیع سوخت نوروزی و تابستانه، تامین سوخت نیروگاه‌ها در دستور کار قرار می‌گیرد که با توجه به پنج نیروگاه بزرگ در سطح منطقه تلاش این است که سوخت نیروگاه‌ها به موقع تامین شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی شهرستان های مشهد، چناران، کلات، بینالود، فیروزه، نیشابور، فریمان، قوچان، تربت‌جام، تایباد، درگز و سرخس را زیر پوشش خدمات خود دارد.

دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی زیر پوشش خدمات ۲ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه و منطقه سبزوار هستند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha