۲۷ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 84943712
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زیر ساخت‌های رشته ورزشی اسکواش در چهارمحال و بختیاری ایجاد می‌شود

شهرکرد- ایرنا-رشته ورزشی اسکواش در ایران چندین سال است فعال شده است و در چهارمحال و بختیاری این رشته ورزشی به دنبال توسعه زیرساحت‌های آن است تا ورزشکاران آن بتواند به آینده این رشته در استان امیدوار باشند.

به گزارش روز جمعه ایرنا، رییس هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات  ساخت کورت‌های رو باز  سه دیوار  اسکواش در پارک بانوان استان عملیاتی شده است و به‌زودی پای ورزشکاران این رشته به این اماکن باز خواهد شد.

آرش محمدی نافچی افزود: کلنگ احداث خانه اسکواش استان نیز به زمین زده شد و به دنبال احداث این مکان نیز هستیم تا در حوزه قهرمانی و ساماندهی به فعالیت ها، سیستم اداری  نیز در مسیر مشخص حرکت کنیم.

محمدی نافچی همچنین از پیگیری برای راه‌اندازی این اماکن اختصاصی در شهرستان‌های استان و رایزنی با فرمانداران و شهرداران خبر داد.

رییس هیات اسکواش استان افزود: آغاز عملیات  ساخت کورت‌های رو باز  سه دیوار  اسکواش در بوستان‌های استان چهارمحال و بختیاری از پارک بانوان شهرکرد آغاز شد.‌

محمدی یادآور شد: برای بعد همگانی و تمرینات هیات اسکواش تصمیم به  ساخت کورت‌های سه دیواره و روباز در استان گرفته شد.

به گزارش ایرنا، اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی که دیوارهای آن شیشه‌ای است انجام می‌شود.

شیشه‌ای بودن دیوارها، تماشای بازی به وسیله تماشاگران را قابل امکان می‌کند. در مسابقه‌های بین‌المللی دیوارهای بیشتری از جنس شیشه در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha