رییس فدراسیون: به دنبال واردات تجهیزات ارزان قیمت رشته اسکواش هستیم

شهرکرد-ایرنا- رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در خصوص توسعه این رشته در استان‌های کشور گفت: برای این منظور به دنبال واردات تجهیزات ارزان قیمت این رشته هستیم.

به گزارش ایرنا، امیر عزیزی‌پور روز سه‌شنبه در مجمع سالانه اسکواش چهارمحال و بختیاری افزود: مسابقات قهرمانی آسیا اسکواش خردادماه سال آینده به میزبانی پاکستان برگزار خواهد شد و ورزشکاران کشورمان در ۲ بخش آقایان و بانوان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رییس فدراسیون اسکواش تصریح کرد: کمیته استعدادیابی فدراسیون برنامه‌ریزی خوبی را در این زمینه دارد و استان‌ها به صورت همسان و یکپارچه از این موضوع استفاده می‌کنند.

به گفته وی، هیات اسکواش چهارمحال و بختیاری نوپا است و نفراتی که در این هیات فعالیت می کنند جوان هستند و دنبال پویایی هستند و نیازمند حمایت مسوولان استانی هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز در این مجمع گفت:از مهمترین مشکلات رشته اسکواش استان کمبود زیرساخت مناسب این ورزشی است که امیدوار است با همت مسوولان کشوری و استانی بتوانیم در توسعه زیرساخت های ورزشی توازن ایجاد کنیم.

محمود سلیمی یادآور شد: این استان با توجه به آب و هوا و ارتفاعی که از دریا دارد می‌تواند محلی برای برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات باشد.

به گزارش ایرنا، در این مجمع گزارشی از فعالیت های یک ساله اخیر رشته ورزشی اسکواش از سوی رییس هیات آن ارائه شد.

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و 2نفره (چهار بازیکن) در زمینی احاطه‌شده با دیوارهای شیشه‌ای انجام می‌شود، شیشه‌ای بودن دیوارها، تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند، در مسابقه‌های بین‌المللی دیوارهای بیشتری از جنس شیشه در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha