۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 84944550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رویداد "یکصدا ایران" در زاهدان آغاز شد

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۹
کد خبر: 84944550
رویداد "یکصدا ایران" در زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: رویداد "یکصدا ایران" با حضور ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموز دهه هشتادی به مدت سه روز در کانون فرهنگی هنری حیات طیبه زاهدان آغاز شد.

مصطفی سیاسر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این رویداد با هدف تیم‌سازی هنری و تولید محتوا برگزار می‌شود،اظهارداشت: در این رویداد ۱۵۰ دانش‌آموز و دانشجوی دهه هشتادی سیستان و بلوچستان در چهار رشته هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، چندرسانه‌ای و ادبیات شرکت دارند.

وی ادامه داد: هنرهای تجسمی شامل طراحی پوستر، تصویرسازی و عکاسی، هنرهای نمایشی شامل استندآپ و تئاتر صحنه‌ای و میدانی، چندرسانه‌ای شامل پادکست، ویدئوکست و تولید فیلم کوتاه، ادبیات شامل روایت نویسی و داستانک می‌شود.

رئیس حوزه‌هنری انقلاب‌اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:  چهار نفر از اساتید برجسته کشوری این دوره محمدرضا خردمندان در حوزه تصویری و چندرسانه‌ای، صابر شیخ‌رضایی در حوزه تجسمی، مهران رجبی در حوزه ادبیات و نویسندگی و ارسلان محبی در حوزه هنرهای نمایشی هستند.

وی بیان کرد: همچنین این رویداد باحضور محسن دوباشی مسوول واحد پیشرفت و نوآوری‌های اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کشور در این رویداد برگزار خواهد شد.

سیاسر اظهارداشت: جمعی از منتورها و راهنماهای هنری نیز شرکت‌کنندگان را در تولید آثار هنری کمک خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد عرض اندام دهه‌هشتادی های انقلاب اسلامی در میدان پیشرفت و سازندگی ایران قوی برای امروز و آینده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha