۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 2083
کد خبر: 84814628
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه میامی: ۳۴۴ عنوان برنامه همزمان با هفته عفاف و حجاب برگزار می‌شود

شاهرود - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: همزمان با هفته عفاف و حجاب ۳۴۴ عنوان برنامه از سوی سپاه ناحیه میامی و بسیج جامعه زنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست خبری، افزود: از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب که با شعار محوری «حجاب دروازه رستگاری» نامگذاری شده ۱۵ عنوان برنامه شاخص در سطح شهرستان میامی برگزار می‌گردد.
وی با بیان اینکه پیاده روی، مسابقات کتابخوانی، کارگاه همسران رایحه ریحان، کارگاه آموزشی مهارت‌های سبک زندگی در این هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: به همین مناسبت ۲ نشست برون سازمانی با موضوع حجاب و ۲ نشست درون سازمانی به منظور هماهنگی با پایگاه‌های بسیج و حوزه‌ها در این خصوص برنامه‌ریزی شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره اینکه برگزاری «جشنواره طهورا» یکی از برنامه‌های شاخص هفته عفاف و حجاب است، اظهار داشت: این برنامه با حضور دختران در سطح شهرستان با توجه به ظرفیت‌های موجود اجرا می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه نشست توجیهی آرایشگران میامی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص است، تصریح کرد: میقات صالحین در مصلای نماز جمعه میامی و کالپوش با حضور بانوان به صورت حلقه‌های صالحین و کارگاه‌های مختلف آموزشی برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه گرامیداشت این روزها مصادف با سالروز کشف حجاب است، گفت: امروزه یکی از اهداف اصلی دشمنان کمرنگ کردن حجاب در بین مردم است.
وی با بیان اینکه تعامل با رسانه‌ها یکی از مهمترین اولویت‌های کاری سپاه ناحیه میامی محسوب می‌شود، افزود:خبرنگاران می‌توانند در انتقال نشاط و امید به مردم نقش بسزایی داشته باشند.
هفته عفاف و حجاب از ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود.
شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزارتن در شرق استان سمنان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha