۲۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 996
کد خبر: 84945822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم در مجلس: نساجی بروجرد تحول اقتصادی ایجاد کرده است

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: نساجی بروجرد تحول اقتصادی و اشتغالزایی در شهرستان ایجاد کرده است و باید به صورت ویژه از این صنعت حمایت شود.

به گزارش ایرنا، فاطمه مقصودی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری بروجرد که با حضور معاون وزیر کشور و رییس سازمان همیاری و شهرداری‌ها و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در سالن آمفی تئاتر فرمانداری شهرستان برگزار شد، افزود: نساجی بروجرد برای بیش از یک هزار خانوار اشتغال ایجاد کرده که از تحولات مجلس انقلابی است.
وی اظهار داشت: خودروسازی بروجرد با سرمایه گذاری شرکت فردا موتورز ۳۰۰ دستگاه خودرو تولید و تاپایان سال نیز این میزان به یک هزار دستگاه خواهد رسید و تا پنج سال اینده زمینه اشتغال پنج هزار جوان را فراهم می کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: براساس آمایش شهرستان بروجرد توسعه و احیای کارخانجات نساجی، سامان کاشی، خودروسازی، تکمیل سد آبسرده و صنعت برق و بهسازیو بازسازی راه های روستایی در اولویت کاری قرار دارد.
مقصودی اضافه کرد: توسعه ورزش در مناطق محروم و روستایی و چمن مصنوعی مورد توجه قرار گرفته لست.
وی ادامه داد: اولویت پروژه ها مربوط به پروژه‌هایی است که ۲۰ ساال راکد بوده و برخی پروژه ها وجود خارجی ندارند و ۷۰ درصد اعتبار را حذب کرده‌اند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس بر اختیار تام فرمانداری ویژه تاکید کرد و گفت: تمام اخنیار ما دست استان است و حتی اعتبارات به حساب استان واریز می شود و این بروکراسی مردم را خسته کرده و اختیار فرمانداری ویژه از یک تابلو باید فراتر باشد.

مقصودی تاکید کرد: فرمانداری ویژه باید از یک تابلو فراتر برود و چالش‌ها و اسیب ها بررسی شود و موضوع فرمانداری ویژه به طور کانل بررسی و اختیارات لازم به فرمانداری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha