۱۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85194797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار میلیارد ریال در نساجی بروجرد سرمایه گذاری شد

بروجرد - ایرنا - نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پنج هزار میلیارد ریال در راستای اجرای طرح توسعه و خرید تجهیزات و ماشین آلات کارخانه نساجی بروجرد سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش ایرنا، فاطمه مقصودی روز پنجشنبه در دیدار خبرنگاران ایرنا که به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری ایرنا دفتر بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه و ماشین آلات جدید برای توسعه نساجی بروجرد خریداری و نصب و فرصت‌های شغلی جدید فراهم شده که در مجموع به رونق و توسعه نساجی بروجرد کمک کرده است.

وی با اشاره به توسعه نساجی بروجرد در بخش‌های مختلف از جمله ریسندگی بیان کرد: در طرح توسعه این بخش از نساجی بروجرد برای تعداد ۲۵۰ نفر فرصت شغلی ایجاد و در سایر بخش‌ها همچون بافندگی، رنگرزی و دوزندگی نیز در هر کدام از این بخش‌ها کارگر جدید شده است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در نتیجه طرح توسعه نساجی بروجرد و سرمایه گذاری در این کارخانه در مجموع بخش‌های مختلف حدود ۸۰۰ نیرو جذب شده که ۵۰ درصد نیروها در این کارخانه زنان سرپرست خانوار هستند.

مقصودی با اشاره به توسعه بخش دوزندگی نساجی بروجرد گفت: این بخش در برگیرنده تولید کالای خواب، پوشاک ، البسه و تولید انواع لباس است و تاکنون تعداد ۵۴ فروشگاه بزرگ با تابلو نساجی بروجرد افتتاح شده است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: در شرایط فعلی تزریق امید به مردم بسیار اهمیت دارد که بخشی از این امید در مردم با روشنگری خبرنگاران و تبیین صحیح از اقدامات انجام شده محقق می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که قدرت رسانه ای دشمن سعی در برجسته سازی نقاط ضعف دارد، وظیفه اطلاع رسانی خبرنگاران سنگین تر است تا با ارائه گزارش واقعیات و نقاط قوت نقش موثری در ایجاد امید در جامعه داشته باشند؛ زیرا مردم از شنیدن اخبار خوب امیدوارتر می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha