نهادهای اطلاعاتی امنیتی در سریع‌ترین زمان ممکن تروریست‌ها را به سزای عمل خود برسانند

اردبیل-ایرنا- امام جمعه بیله‌سوار از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی خواست در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان حوادث تروریستی اخیر کشور را به سزای اعمال خود برسانند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیله سوار با تبریک هفته بسیج، این نهاد انقلابی را شجره طیبه ای دانست که انسان‌های پاک و مخلص و خداجویی چون شهدای امنیت کشور از دل آن رشد و نمو یافته و در نهایت به آرزوی حقیقی خود که همانا شهادت است، دست یافتند.

خطیب جمعه بیله سوار با اظهار تاسف از حوادث تروریستی اخیر در برخی نقاط کشور گفت: این حوادث غم انگیز دل هر ایرانی را به درد می آورد و از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی می خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان این حوادث را به سزای اعمال خود برسانند.

امام جمعه بیله‌سوار با تشریح ابعاد مختلف نقش سرویس های اطلاعاتی بیگانه در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره ۴ مقوله امنیت ملی، وحدت ملی، قدرت ملی و منفعت ملی را مورد هدف قرار داده اند و با سناریوهای مختلف درصدد سوریه‌سازی و تجزیه ایران هستند که کور خوانده اند و این آرزوی خود را تا آخر به گور خواهند برد.

وی ادامه اداد: هنری کیسینجر تئوریسن آمریکایی در خصوص آینده ایران اسلامی سه پیش بینی آینده مطلوب، آینده ممکن و آینده محتمل را به اندیشکده های امنیتی منعکس نموده است که تئوری هانسون و ... در قالب همین برنامه ریزی و اغتشاشات اخیر بر اساس این تئوری مو به مو توسط مزدوران داخلی وابسته به آنان اجرا می‌گردد.

حجت الاسلام عزیزی با اشاره به برنامه ریزی دولت های غربی و رژیم غاصب صهیونیستی در مورد ایران گفت: دشمن در برنامه ریزی کوتاه مدت خود درصدد مشغول کردن کشور به اغتشاشات و جنگ‌های داخلی و جنگ‌های نیابتی؛ در میان مدت، حذف سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و در نهایت در برنامه ریزی بلند مدت خود درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و فروپاشی آن است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار ضمن محکوم کردن تحریک جوانان توسط عده ای سلبریتی، از قوه قضائیه و نهادهای امنیتی خواست تا برخوردهای جدی و پشیمان کننده‌ای را با خاطیان نظم و امنیت عمومی کشور داشته باشند چرا که اگر این اغتشاشات توسط عده‌ای فرصت طلب و خود فروخته به راه نمی‌افتاد، هیچ وقت گروه‌های تروریستی نمی توانستند فرصت پیدا کنند و دست به اقدامات ایذایی در کشور بزنند و مردم و بویژه کودکان بی گناه را به شهادت برسانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha