امام جمعه موقت بیله‌سوار: رسانه‌های معاند نقش عمرسعد در کربلا را بازی می‌کنند

اردبیل - ایرنا - امام جمعه موقت بیله‌سوار مغان گفت: امروز رسانه‌های معاند نظیر اینترنشنال و خبرنگارانش دقیقا نقش عمرسعد و لشکریانش در عاشورای سال ۶۰ هجری را اجرا می‌کنند اما بدانند که هرگز از گندم ری نخواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه بیله‌سوار اظهار کرد: در آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر کشور نقش بسیجیان سلحشور مثال‌زدنی بود و عماروار توطئه‌ها و دسیسه‌های جنگ شناختی دشمنان را خنثی و در کف میدان و در کنترل ناآرامی‌ها و تامین نظم و امنیت عمومی در سراسر کشور در کنار سایر نیروهای مسلح وارد عرصه شده و با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز، وفاداری خود را به آرمان‌های نظام و انقلاب ثابت کردند.

وی با اشاره به صبر و بصیرت مثال‌زدنی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور و جدا کردن صف خود از فتنه‌گران افزود: مسئولان ما از این به بعد رسالت سنگینی دارند و باید با تلاش جهادی و انقلابی خود در جهت حل مشکلات معیشتی،اقتصادی و تولیدی فائق آیند.

حجت‌الاسلام فاضلی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور قطعنامه ضدایرانی شورای حکام سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: برغم همکاری‌های صادقانه جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، صدور قطعنامه اخیر نشان می‌دهد که دولت‌های استکباری و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با دخالت‌های خود درصدد اعمال تحریم‌های ظالمانه بیشتری هستند.

امام جمعه موقت بیله‌سوار همچنین با اشاره به راهپیمایی‌های ضدایرانی در برخی کشورها از جمله کشور کانادا افزود: نخست وزیر کانادا با حضور خود در جمع متوهمان و غافلان ضدایرانی آتش بیار معرکه شده و با حالت دلسوزی، مدعی دفاع از آزادی بیان در جمهوری اسلامی است، حال سوال مطرح است که اگر واقعا نخست وزیر کانادا دلسوز است چرا محدودیت‌های تبعیض‌آمیز و ضدآزادی در کشور خودش به وفور مشاهده می‌شود ، متاسفانه مشکل اینها ایران قوی است که قدرت و توانایی ایران قوی را یارای دیدن ندارند.

وی همچنین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یک نیروی مردمی است که ایران قوی را محقق می‌کند و تجربه موفق بسیج و حضور آن در تمام صحنه‌های انقلاب نشان داده که توانایی و ماموریت‌های بسیج به فراخور زمان بازسازی شده است.

وی گفت: ولایتمداری و ولایت محوری ، عمل صالح و پرهیزگاری ، ایثار و مقاومت ، مردمی بودن ، اخلاص ، پاسدار هویت ایرانی - اسلامی بودن و امیدواری و امیدآفرین بودن از شاخص‌ها و ویژگی‌های تفکر بسیجی است که این قشر را در دنیا زبانزد و الگو قرار داده است.

بیله‌سوار مغان در شمال استان اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha