تفکر و منطق بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است

تربت‌حیدریه- ایرنا- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: عصاره تفکر بسیجی یعنی تفکر، اندیشه و منطقی که با کمک آن ضمن رفع تهدیدها بتوان آنها را به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش ایرنا، سردار علی‌اکبر گرمه‌ای روز جمعه در همایش اقتدار بسیجیان تربت‌حیدریه افزود: به واسطه همین تفکر است که امروز ایران قوی با شتاب به سمت تمدن بزرگ اسلامی در حرکت است و با علم، پیشرفت و اقتدارش، دشمنان انقلاب اسلامی را عاصی و وحشت زده کرده‌ است.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده است و دشمن نمی‌تواند به این کشور و نظام آسیبی برساند و حتی زمانی که در اوج ضعف بودیم آمریکایی‌ها سیلی دوم را از ملت ایران به هنگام تسخیر لانه جاسوسی خوردند که حضرت امام(ره) از این حرکت مردم به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

او اضافه کرد: ما می‌دانیم مشکلات در کشور وجود دارد که بخشی از آن بخاطر سومدیریت‌ها و بخشی به خاطر تحریم‌هاست اما این مردم از انقلاب و اسلام حمایت می‌کنند زیرا می‌دانند این انقلاب به زودی به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل خواهد شد.

تفکر و منطق بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه تربت‌حیدریه نیز گفت: بسیج، خدمت داوطلبانه به مردم است و همه قداست بسیج به اندیشه پاک و نیت خالصی است که پشت این تشکل قرار دارد.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد افزود: امام عزیزمان نیز به قداست، شجاعت، مردانگی، همت، صلابت و بصیرت بسیج ایمان و اعتقاد راسخ داشت و لذا فرمود از خدا می‌خواهم مرا با بسیجیانم محشورم کند.

تفکر و منطق بسیج، رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت است

همایش اقتدار بسیجیان تربت‌حیدریه در ششمین روز از هفته گرامیداشت بسیج با حضور سه هزار نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، گردان‌های الی بیت‌المقدس، امام حسین(ع)، امام علی(ع) و کوثر بسیج در خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و در پایان نیز از بسیجیان نمونه این شهرستان تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha