تحریم‌ها و دشمنی‌ها علیه ایران اسلامی ناشی از رویکرد استکبارستیزی ما است

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ما طرفدار مستضعفان هستیم و زیر بار ظلم نمی رویم تحریم ها و فشارهای امروز دشمنان به دلیل همین رویکرد استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله پور روز شنبه در همایش بزرگ اقتدار بسیج در رشت اظهار داشت: ما دشمن همه ظالمان هستیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم چون به دنبال عدالت هستیم و با هرگونه فساد مبارزه می‌کنیم.

وی افزود: ما یک لحظه حاضر نیستیم که دست از آرمانهای انقلاب برداریم و راز ماندگاری انقلاب ما نیز، اعتماد امام راحل(ره) به مردم بود.

وی گفت: همه انقلاب‌های الهی سه رکن اساسی مکتب، رهبری و مردم دارند که همه آنها پس از اینکه رهبرشان از دنیا رفت، دچار مشکل شدند اما انقلاب اسلامی ما منحرف نشد و استوار ماند چون اهداف کنونی انقلاب ما همانند سال ۵۷ است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به اهمیت تشکیل بسیج اشاره و بیان کرد: امام راحل با درایت و تشخیص خود، سازمانها و نهادهای مختلفی را تاسیس کردند که یکی از آنها بسیج بود چون ایشان می‌دانستند که دشمنان ما مترصد نابودی این انقلاب هستند و به همین دلیل بسیج را تاسیس کردند و در این مدت نیز شاهد بودیم که بسیجیان در همه زمینه‌ها خدمات شایانی را به انقلاب اسلامی داشته و دارند.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: بسیجیان مسیر جنگ تحمیلی را تغییر دادند و باعث پیروزی ایران اسلامی شدند و در بخش های فرهنگی، امنیتی و سایر موارد نیز خدمات ارزنده ای را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: تمام کشورهای شرق و غرب در جنگ تحمیلی سلاحهای خود را روی ما آزمایش کردند و به صدام کمک کردند اما در نهایت بسیجیان با حضور خود در کنار سایر نیروها باعث پیروزی ما در جنگ تحمیلی شدند.

وی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: با توجه به اینکه دشمن قصد خون و خونریزی و آشوب در کشور ما داشت، بسیجیان ما از جان خود گذشتند و استقامت کردند و با نثار جان خود، باعث شدند تا دشمن نتواند به اهداف خود دست یابد.

سردار عبدالله پور با هشدار نسبت به تحریکهای دشمنان بیان کرد: دشمنانی که جوانان ما را تحریک می‌کنند، مطمئن باشند که نمی توانند از انتقام ما در امان باشد و هم اینک نیز دشمنان از ترس قدرت ایران اسلامی در هراسند.

در رزمایش بزرگ اقتدار بسیج گیلان که در مصلای رشت برگزار شد، آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان، مسئولان سپاه قدس این استان و بسیجیان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha