۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84954365
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: وضعیت نامناسب جاده‌ها مهمترین مشکل جوین در خراسان رضوی است

سبزوار- ایرنا- فرماندار جوین گفت: وضعیت نامناسب جاده‌ها یکی از مشکلات عمده این شهرستان خراسان رضوی در مسیر ارتباطی این استان با خراسان شمالی است که ساماندهی آن ضروری است.

علی سامقانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده های ارتباطی جوین در شرایطی خطرآفرین است که این شهرستان علاوه بر اتصال ۲ استان خراسان رضوی و شمالی، یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی منطقه به شمار می رود.

وی تصریح کرد: کوهستانی بودن، وجود برخی نواقص زیربنایی و روبنایی، وجود پیچ ها و نیز عرض کم، جاده سبزوار- جوین - اسفراین را به یکی از مسیرهای پرترافیک و پرحادثه تبدیل کرده است.

فرماندار جوین گفت: از سویی وجود کارخانه های فولاد، جمکو، اسید سیتریک و مجموعه کشت و صنعت جوین منجر به تردد خودروهای سنگین در این مسیر ارتباطی شده است که این جاده گنجایش این حجم ترافیکی را ندارد.

سامقانی افزود: اجرای طرح دوبانده کرده جاده سبزوار- جوین - اسفراین یکی از مطالبات جدی مردم منطقه بوده است که ساخت بخشی از باند دوم مسیر جاده‌ای سبزوار - اسفراین به طول حدود ۳۰ کیلومتر از مسیر شهرستان سبزوار از سالهای گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر بروز حوادث ترافیکی پرشمار، طی سالهای گذشته بر اثر یک تصادف زنجیره‌ای در مسیر باریک کنونی سبزوار - اسفراین ۱۴ نفر جان باختند.

"نقاب" مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha