۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 84954752
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دشمن به دنبال مانع‌تراشی برای بالندگی جوانان ایران است

گرگان- ایرنا - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از هوشمندی دانش‌آموزان در همراهی‌نکردن با اغتشاشات اخیر گفت: دشمن به دنبال ایجاد مانع برای بالندگی نسل جوان ایرانی و گرفتارکردن آنان در دام فضای مجازی آلوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، زهرا پناهی‌روا روز یکشنبه در یادواره ۶۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی گلستان در گرگان اظهار داشت: هدف دشمن از طراحی این همه توطئه برای دانش‌آموزان، جلوگیری از پیشرفت نسل آینده ایران است تا از تحقق "ایران سربلند و قوی" جلوگیری کند.

وی افزود: دانش‌آموزان و جوانان ایرانی باید بدون توجه به این نقشه‌های شوم و با تجهیز به سلاح ایمان و علم، به حرمت خود در مسیر پیشرفت کشور ادامه دهند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس یکی از نشانه‌های افتخارآمیز رشادت و جانفشانی جوان ایرانی در مقابل دشمنان است که این دیدگاه همچنان در میان نوجوانان و جوان کشور مشهود است.

پناهی‌روا گفت: دانش آموزان باید با شناخت دقیق نقشه‌های دشمن پا روی هوای نفسانی خود بگذارند و با ادامه‌دادن مسیر شهدا به دنبال نقش‌آفرینی در مسیر پیشرفت کشور باشند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان جان بر کف مقابل دشمن بعثی که از سوی همه کشورهای مستکبر دنیا حمایت می‌شد ایستادگی کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha