۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85617239
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

میدان، دیپلماسی و مردم، سه ضلع پیروزی بر توطئه دشمنان است

گنبدکاووس- ایرنا- امام‌ جمعه گنبدکاووس با تبریک انجام عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق ۲» علیه مواضع رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی گفت: این پیروزی حاصل سه ضلع اصلی «میدان، دیپلماسی و مردم» بود که استمرار آن رمز پیروزی قطعی بر دشمنان اسلام و انقلاب است.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس افزود: شلیک انواع موشک‌ به قلب سرزمین‌های اشغالی توسط نیروهای مسلح ما در میدان نبرد به فرمان رهبر معظم انقلاب، دیپلماسی همراه با دستاوردهای عزت‌مندانه رییس جمهور و وزیر امور خارجه در سفر به قطر و لبنان و نیز پشتیبانی و حضور همیشه در صحنه مردم، رمز پیروزی ما در انجام عملیات وعده صادق ۲ بود.

وی اضافه کرد: عملیات وعده صادق ۲ گام‌های ما را در دفاع از ایران اسلامی، جبهه مقاومت و خون پاک شهیدان بویژه شهدای اخیر (اسماعیل هنیه، سیدحس نصرالله و سردار نیلفروشان)، مستحکم‌تر و استقلال و عزت ما را نیز بیشتر کرد.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: مسیر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان انقلاب و اسلام که جمهوری اسلامی طی ۴۵ سال گذشته پیموده است به‌عنوان مسیری عزت‌مندانه همچنان ادامه خواهد یافت.

خطیب جمعه گنبدکاووس همچنین بیان کرد: با انجام موفقیت آمیز عملیات وعده صادق ۲ دل همه ملت ایران و نیز مردم مظلوم جهان بویژه غزه، فلسطین و لبنان شاد شد و از فرزندان خود در نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر کردند.

وی به خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران به امامت رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و گفت: این خطبه‌ها به همراه سفر رئیس جمهور به قطر و نیز سفر وزیر امور خارجه به لبنان از پیوست‌های مهم عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ است.

حجت الاسلام ترابی افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی همانند «سگ هار» در حال انجام جنایات علیه مردم بی‌گناه غزه و لبنان است که به فضل الهی این سگ هار بزودی توسط رزمندگان جبهه مقاومت به زنجیر کشیده خواهد شد.

وی همچنین با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی (۱۳ تا ۱۹ مهرماه) و با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل فراجا در تامین امنیت اضافه کرد: ماموران این نیرو باحضور همیشگی در صحنه، پا به رکاب و فداکار تامین امنیت مردم و جامعه هستند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با گرامیداشت سالگرد توفان الاقصی و ارائه گزارشی از تازه‌ترین شمار شهدا، مفقودالاثرها و زخمی شدگان غزه، ابراز امیدواری کرد حاصل یکسال مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه به نابودی رژیم سفاک صهیونیستی منجر شود.

حجت الاسلام ترابی افزود: تنها راه مقابله با دشمنان اسلام مقاومت و ایستادگی مقابل آنهاست چرا که هرگونه سازش و عقب نشینی در برابر آنها، سایه جنگ را برسر ما نگه می‌دارد.

میدان، دیپلماسی و مردم، سه ضلع پیروزی بر توطئه دشمنان است

همچنین در حاشیه خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس از نقاشی باعنوان «آغاز نصرالله» اثر «کریم فزونی» هنرمند این شهرستان رونمایی شد.

گنبدکاووس افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha