قطر دهان منتقدانش را بست

تهران- ایرنا- تحلیلگر شبکه تلویزیونی BN Sports با تمجید از میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال گفت: میزبانی فوق‌العاده قطر از جام جهانی فوتبال موجب بسته شدن دهان منتقدان این کشور شد.

به گزارش ایرنا، عبدالعزیز بنیج تحلیلگر شبکه تلویزیونی BN Sports در پاسخ به سوالی در زمینه عملکرد قطر در میزبانی جام جهانی فوتبال اظهار داشت: نزدیک به ۱۰ روز از مسابقات جام جهانی فوتبال سپری شده و هر چه جلوتر می‌رویم قطر نشان می‌دهد که بهترین نسخه ادوار مختلف این رقابت‌ها را برگزار خواهد کرد. این یک تورنمنت بی‌نظیر از لحاظ سازماندهی است و بدون شک یک موفقیت چشمگیر برای قطر در بخش مدیریت ورزشی به شمار می‌آید.

عضو سابق تیم ملی فوتبال مراکش افزود: تا کنون هیچ شکایت یا انتقاد تندی از مسابقات وجود نداشته و این عالی است. این نسخه از جام جهانی موجب افتخار تمام جهان عرب است. باور دارم که موفقیت قطر موجب خوشحالی تمام کشورهای عربی می‌شود.

قطر دهان منتقدانش را بست

وی این را هم گفت: تا پیش از آغاز مسابقات جام جهانی، موج انتقادی زیادی علیه قطر بود اما عملکرد این کشور در میزبانی دهان تمام منتقدان را بست.

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی قطر در حال برگزاری است. تیم ملی فوتبال کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های انگلیس، ولز و آمریکا همگروه است و تا کنون نیز سه امتیاز کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha