ناصر الخاطر: جام‌جهانی را متفاوت از نگاه غربی‌ها برگزار کردیم

تهران- ایرنا- مدیر اجرایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بیان اینکه جام جهانی فرصت مناسبی برای ملاقات فرهنگ‌ها است، گفت: قطر مسابقات را متفاوت از نگاه غربی‌ها به فوتبال برگزار کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه الکاس قطر به نقل از ناصر الخاطر، مدیر اجرایی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ نوشت: بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال با بهترین شکل ممکن و بدون هیچ مشکل امنیتی به پایان رسید. در این دوره مشکلاتی که میزبانان دوره‌های گذشته با آن مواجه بودند، رخ نداد و مسابقات در امنیت کامل برگزار شد.

الخاطر این را هم گفت: جام جهانی فوتبال زمان مناسبی برای گردهم آمدن فرهنگ‌ها در حاشیه برگزاری مسابقات است. قطر به جهانیان ثابت کرد که فوتبال با آنچه آنان (غربی‌ها) می‌خواهند متفاوت است و می‌شود بدون نوشیدنی‌های خاص و حواشی برگزار کرد.

مدیر اجرایی جام جهانی قطر افزود:‌ جام جهانی قطر در مقایسه با تورنمنت‌های قبلی در رتبه اول قرار داد. ما واکنش کسانی را که به قطر سفر کردند می‌شنویم و در روزنامه‌ها و رسانه‌های مختلف دنبال می‌کنیم. رضایت هوداران و تیم‌های فوتبال جهان از میزبانی این کشور عربی به برگزار کنندگان احساس غرور می‌دهد.

وی این را هم گفت: در ابتدای مسابقات شاهد بودیم که بسیاری از جوامع نسبت به تیم‌های ملی برزیل، آرژانتین و پرتغال عشق و علاقه داشتند، اما برخی با تبلیغات منفی موجب شدند تا تماشاگران کمتری به قطر بیاید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha