تیم‌داری باشگاه  فولاد مبارکه سپاهان در رشته کشتی فرنگی طولانی مدت است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم‌داری این باشگاه در رشته کشتی فرنگی طولانی مدت است و بی شک این امر به ارتقای کشتی اصفهان کمک خواهد کرد.

رسول جزینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری باشگاه فولاد مبارکه اصفهان در لیگ امسال حضور داریم و این حضوری کوتاه مدت و فقط برای یک فصل نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور کشتی گیران مطرح در اصفهان چه در قالب تیم سپاهان و چه در قالب رقیبان میهمان به توسعه این رشته می‌انجامد، ادامه داد: از سوی دیگر تیم‌داری در سنین پایه و پرورش ورزشکاران شاخص در این خطه به عنوان دیگر هدف باشگاه نیز برای استان مفید است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با بیان اینکه مسابقات لیگ امسال از سطح بالایی برخوردارست، تصریح کرد: تیم‌ها از نفرات خوبی بهره می‌برند و رقابت‌های جذابی شاهد هستیم.

جزینی با اشاره به اینکه دیدار فردا(روز جمعه) سپاهان با حریف قمی تکلیف صعودکنندگان اول و دوم گروه به مرحله بعد را مشخص می‌کند، ادامه داد: تیم دانشگاه آزاد قم از نفرات خوبی برخوردار و رویارویی با این حریف سخت است.

وی با اشاره به اینکه چهار کشتی گیر از ۱۰ عضو تیم سپاهان در رقابت‌های هفته اول از استان اصفهان بودند، گفت: برنامه ما تربیت کشتی گیران بومی و استفاده در مسابقات آینده است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی فولاد مبارکه سپاهان خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان و مقاومت تیم‌های مطرح و حریفان جدی این فصل از رقابت‌ها هستند.

هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) ۱۱ آذرماه در شهرهای اصفهان و اندیمشک برگزار می‌شود و سپاهان در خانه به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی قم خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha