۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84958704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: خون شهدا امنیت‌آفرین است

۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۳۴
کد خبر: 84958704
امام جمعه ملایر: خون شهدا امنیت‌آفرین است

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: خون شهدا امنیت‌آفرین است و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت از جان خود گذشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" روز پنجشنبه در آئین چهلمین روز شهادت مدافع امنیت شهید "علی نظری" در مسجد جامع ملایر افزود: شهید با خدا معامله می‌کند و حجت خدا بر روی زمین است.

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت، ایجاد ناامنی را از مهمترین اهداف اغتشاشگران و آشوبگران در کشور دانست و اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود علاوه بر ایجاد امنیت، آن را در کشور پایدار می‌کنند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه هم‌سنگران شهید نظری باید پر شکوه‌تر و با استقامت‌تر این راه را ادامه دهند و برای کشور امنیت‌آفرین باشند، خطاب به آشوبگران تاکید کرد: کسانی‌که مکر و حیله به خرج می‌دهند، بدانند این مکر به خودشان برمی‌گردد و راه به جایی نخواهند برد.

وی با بیان اینکه حساب اغتشاشگران با معترضان جداست، گفت: اغتشاشگران با همراهی سلطنت‌طلبان، منافقان، رسانه‌های غربی و مستکبران به دنبال براندازی نظام هستند و باید بدانند که براندازی کار شما نیست، از صدر اسلام کفار همواره دنبال براندازی نظام اسلامی بوده‌اند اما موفق نشده‌اند.

امام جمعه ملایر: خون شهدا امنیت‌آفرین است

امام جمعه ملایر مقابله با دین و کاهش اقتدار نظام اسلامی را از دیگر اهداف اغتشاشگران دانست و افزود: اغتشاشگران به دنبال این هدف هستند و در صورت عدم موفقیت در براندازی، در تلاش هستند تا از قدرت ایران اسلامی کم کنند.

حجت الاسلام برقراری همچنین نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج را نماد قدرت ایران دانست و گفت: مهمترین دلیلی که اغتشاشگران نیروهای ارزشی را مورد هدف قرار داده‌اند، به دلیل اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی تاکید کرد: باید مقتدرتر و محکم‌تر در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کرد و نباید ضعف نشان داد و کسانی‌که به جوانان و بسیجیان ما هتک حرمت کنند، نظام باید با اشد مجازات با آنها برخورد کند.

امام جمعه ملایر با اشاره به چگونگی به شهادت رسیدن شهید نظری در ملایر، ادامه داد: کسی که در شهر با سنگدلی تمام یک جوان را به شهادت می‌رساند و با کشیدن اسلحه به دنبال ایجاد ناامنی است، بر اساس قانون و اسلام محارب است.

امام جمعه ملایر: خون شهدا امنیت‌آفرین است

حجت الاسلام برقراری گفت: تجزیه‌طلبی، آشوب سراسری در کشور و اعلام نبود آزادی و خفقان در کشور از دیگر اهداف اغتشاشگران است که باید جلوی این آنها گرفته شود.

به گزارش ایرنا؛ چهلمین روز شهادت سرگرد پاسدار شهید "علی نظری" شهید مدافع امنیت روز پنجشنبه با حضور امام جمعه ملایر، فرماندار ویژه ملایر، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و خانواده معزز شهید نظری در مسجد جامع ملایر برگزار شد.

شهید پاسدار "علی نظری" از نیروهای سپاه ناحیه ملایر شامگاه چهارشنبه چهارم آبان در جریان تلاش برای تامین نظم و امنیت به ضرب گلوله اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پاسدار شهید نظری متولد سال ۱۳۶۹ و دارای یک فرزند دختر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha