۱۰ آذر ۱۴۰۱، ۲۱:۲۹
کد خبر: 84958866
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهریز: حل مشکلات پرستاران در اولویت قرار گیرد

یزد- ایرنا- امام جمعه مهریز گفت: پیگیری حل مشکلات و رسیدگی به مطالبات قانونی پرستاران و فعالان بخش سلامت در اولویت مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از پرستاران مهریز افزود: نقش پرستاران در دوران کرونا در خدمت به بیماران نیازمند ستودنی است.

وی ادامه داد: رسیدگی به مطالبات و نیازهای پرستاران و تکریم آنها یک رسالت مهمی است که باید مسئولان بیش از گذشته در سطح شهرستان به آن عنایت خاص داشته باشند.

نقش پرستاران در سخت‌ترین شرایط و انجام وظایف انسانی و اخلاقی برهیچ فردی پوشیده نیست و باید جامعه هدف مورد عنایت باشندرییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: نقش پرستاران در سخت‌ترین شرایط و انجام وظایف انسانی و اخلاقی برهیچ فردی پوشیده نیست و باید جامعه هدف مورد عنایت باشند.

محی‌الدینی با بیان تاکنون برای خدمت به پرستاران و حل مطالبات آنها اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته ابراز امیدواری کرد برای تحقق تمامی اهداف رسیدگی جدی به عمل آید.

همچنین فرماندار مهریز با تبریک هفته تکریم پرستاران از فداکاری، عشق و ایمان جامعه هدف در خدمت به مردم و بیماران در مراکز درمانی شهرستان قدردانی کرد.

امام جمعه مهریز: حل مشکلات پرستاران در اولویت قرار گیرد

محمد دهقان بنادکی به اهمیت تکریم و بزرگداشت هفته پرستار اشاره کرد و افزود: نقش پرستاران در جامعه اسلامی در خدمت به بیماران نقشی مثال زدنی است.

وی در ادامه، جوانی جمعیت و رشد فرزند آوری را از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم دانست و با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) آن را از اصول اساسی دین اسلام برشمرد و افزود: باید با سیاست‌های صحیح جوانی جمعیت و رشد فرزند آوری مورد توجه جدی قرار گیرد.

موضوع جوانی و فرزندآوری پیگیری شود

این مسئول اظهار کرد: مسئله رشد جمعیت و فرزندآوری از موضوعات مهم بسیار حساس و با اهمیت اجتماعی جامعه در حال حاضر است که در صورت توجه نکردن به آن شاهد سالخوردگی جمعیت در جامعه در سال‌های آینده خواهیم بود و این موضوع می تواند خطرات جدی و جبران ناپذیر به همراه داشته باشد.

در این دیدارها پرستاران به ذکر خاطرات و مطالبات خود پرداختند که امام جمعه و فرماندار مهریز قول رسدگی به پیگیری به مسایل آنها را دادند و هم‌اکنون ۱۷۱ پرستار در شهرستان مهریز فعالیت دارند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha