۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84959003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر ارشاد از طرح‌های فرهنگی اردستان بازدید کرد

کاشان-ایرنا-وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز جمعه با حضور در اردستان از طرح‌های فرهنگی در حال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی روز جمعه(۱۱آذر) در سفری یک روزه به منظور شرکت در همایش بزرگداشت شهید آیت الله سید حسن مدرس وارد اردستان شد و پس از ادای احترام به شهدای گمنام روستای ومکان این شهرستان، از طرح در حال احداث مجتمع سینمایی درخشان شهرستان اردستان بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بازدید از مجتمع سینمایی درخشان، دستورات لازم برای تسریع در احداث زیرساخت‌های فرهنگی این شهرستان را صادر کرد.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت فاقد ساختمان سینما است،عملیات احداث مجتمع سینمایی درخشان اردستان سال ۱۳۷۴ توسط بخش خصوصی و با مشارکت بانک ملی شروع شد،تکمیل این طرح بزرگ فرهنگی نیارمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است.

تجلیل از فعالان فرهنگی، حضور در نماز جمعه و سفر به شهر زواره از دیگر برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اردستان است.

شهید آیت الله سید حسن مدرس در سال ۱۲۸۷ هجری قمری در روستای سرابه اردستان به دنیا آمد و پس از مبارزات فراوان با استعمار انگلیس و رضاخان قلدر سرانجام در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی در سن ۶۷ سالگی به هنگام تبعید در کاشمر به شهادت رسید.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha