۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84959157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه اردستان:امام خمینی(ره)مجذوب شخصیت شهید مدرس بودند

کاشان-ایرنا- امام جمعه اردستان گفت:حضرت امام خمینی (ره) مجذوب شخصیت شهید آیت الله سید حسن مدرس بود و همواره از وی به عنوان مبارزی نستوه و شجاع در برابر استکبار و زورگویی رضاخان یاد می‌کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان که در مسجد موسی بن جعفر (ع) اقامه شد افزود:ساده زیستی، استغنا، بی اعتنائی به قدرت و مقام و منصب، توکل به خدا و از خودگذشتگی و فداکاری از ویژگی های شهید مدرس بود.

وی اظهار کرد:این شهید بزرگوار همواره با در برابر قدرتمندان و با شجاعت کم نظیر از استقلال کشور حمایت کرد و در مقابل استبداد رضاخانی ایستاد.

امام جمعه اردستان با اشاره به هفته فرهنگ اردستان تصریح کرد: این هفته با هفته بسیج و سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و در نهایت سالگرد شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده مهابادی مصادف شده، در این هفته برنامه های مختلفی از جمله تجلیل از خادمان مکتوب و اصحاب فرهنگ و هنر، رسانه و فعالان در عرصه های مختلف فرهنگی اجرا می شود.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: شهید محسن فخری زاده در اوج گمنامی زندگی کرد و حتی بسیاری از همشهریان او را نمی شناختند و دشمن او را از ماگرفت.
وی در پایان به ۱۶آذر و روز دانشجو اشاره و گفت: دانشجو موذن جامعه اسلامی است و باید از استکبارجهانی متنفر باشد که ان شالله این چنین خواهد بود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha