استاندار فارس: هیچ نوع حق تفسیر به رای در بکارگیری معلولان پذیرفتنی نیست

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با بیان اینکه در جذب نیرو توسط دستگاه‌هایی که از بودجه دولتی استفاده‌ می‌کنند باید سهمیه سه درصدی معلولان اعمال شود، گفت: در این زمینه هیچ نوع حق تفسیر به رأی وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه روز شنبه در مراسم افتتاح فرهنگسرای معلولان در محله کوزه گری شیراز افزود: رییس جمهور در جلسه دو روز گذشته وعده داد که همه سازمان‌ها و ارگان‌هایی که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند وظیفه دارند از سهمیه ۳ درصدی بکارگیری نیروهای معلولان را اعمال کنند و هیچ نوع حق تفسیر به رأی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار فارس اضافه کرد: بعد از این تاکید رییس جمهوری همه دستگاه‌های اجرایی استان فارس باید در جذب هرگونه نیرویی اعم از قراردادی، رسمی، آزمایشی و یا پیمانی سهم ۳ درصد معلولان را لحاظ کنند.

ایمانیه با بیان اینکه محل عبور و مرور معلولان در سطح شهر شیراز مناسب نیست، گفت: این انتظار از مدیریت شهری شیراز وجود دارد که در زمینه مناسب سازی معابر برای بعنوان شهری نمونه در کشور عمل شود.

ایمانیه در ادامه به موضوع مسکن معلولان اشاره کرد و گفت: این مساله را با جدیت دنبال خواهیم کرد و این درحالیست که برای خانواده‌های دارای دو فرزند معلول در جهش ملی مسکن کار به شکل جدی‌تر انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشارع به موضوع حمل ونقل توانخواهان گفت: در این خصوص باتوجه به اعلام شهرداری مبنی بر خرید اتوبوس این درخواست وجود دارد که بخشی از این اعتبارات برای حمل و نقل معلولان هزینه شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha